Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل سازمان ملل ضمن ابراز نگرانی نسبت به تحولات شمال سوریه در نتیجه عملیات نظامی آنکارا تاکید کرد، تمامی عملیات در سوریه باید با قوانین بین‌المللی سازگار باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت روسیا الیوم، به دنبال حمله نظامی ترکیه علیه کردها در شمال سوریه که عصر امروز(چهارشنبه)آغاز شد، آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل نسبت به این تحولات ابراز نگرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد، تمامی عملیات در سوریه باید بر اساس قوانین بین‌المللی باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آنتونیو گوترش حمله ترکیه به شمال سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند

دبیر اولین کنفرانس بین‌المللی موزه در اردبیل گفت: موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها و جوامع انسانی هستند که در آن پایه اصلی عبرت‌آموزی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در این کنفرانس 2 روزه که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، شرکت‌کنندگانی از ایران و هفت کشور دنیا حضور داشته و آخرین یافته‌های علمی و تحقیقاتی خود را با محوریت موزه و اهمیت و جایگاه آن تبیین کردند.

عصر چهارشنبه دبیر نخستین کنفرانس بین‌‌المللی موزه در اردبیل، اظهار داشت: این کنفرانس به مدت 2 روز برگزار می‌شود و تلاش بر این است تا 120 مقاله ارائه شده به این کنفرانس به صورت پنل و شفاهی ارائه شود.

جبرائیل رزمجو تصریح کرد: موزه‌ها در کنار جذب گردشگران، در هویت‌باوری نقش مهمی را دارند و سعی بر این بوده تا دانشگاه محقق اردبیلی با توجه به راه‌اندازی موزه تاریخ طبیعی بتواند از ظرفیت خود برای احیای جایگاه موزه‌ها بهتر و بیشتر استفاده کند.

وی گفت: سعی بر این است تا با افزایش کمی و کیفی موزه‌ها در کنار پذیرش گردشگران بتوانیم ظرفیت‌های تاریخی و تمدنی خود را به نمایش گذشته و بیش از هر زمان دیگر محققان سایر کشورها را نیز با ارزش و جایگاه این موضوع آشنا کنیم.

دبیر نخستین کنفرانس بین‌المللی موزه در اردبیل افزود: در استان اردبیل 18 موزه دولتی و خصوصی فعال است که اکثر آن در اردبیل و برخی نیز در شهرهای دیگر فعالیت می‌کنند و دانشگاه محقق اردبیلی نیز دارای موزه ارزشمند تاریخ طبیعی است.

رزمجو در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: موزه‌ها می‌توانند چراغ راه آینده در حوزه تحقیق و پژوهش بوده و زمینه‌ساز حرکت‌های تحول‌آفرین در ارتقای فرهنگ، اصالت و ارزش این جایگاه باشد.

وی اضافه کرد: دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه مادر استان است و در سال‌های اخیر در برگزاری کنفرانس‌‌ها و نشست‌های ملی و بین‌المللی پیشتاز بوده و از امروز به مدت 2 روز میزبان کنفرانس بین‌المللی موزه است تا جایگاه آن را به شایستگی تبیین و تشریح کند.

دبیر نخستین کنفرانس بین‌المللی موزه در اردبیل بیان کرد: در استان اردبیل موزه‌های متنوعی را شاهد هستیم و خود بقعه شیخ صفی‌الدین و آثار به جای مانده از دوران تاریخی، وسیع‌ترین موزه در دسترس مردم است که به راحتی در این زمینه می‌توان ارائه مطلب و بیان موضوع کرد.

انتهای پیام/131

 

دیگر خبرها

  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • نقش موزه‌ها در حفظ هویت ملی موثر است
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت