Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور آمریکا درباره آغاز عملیات ترکیه در شمال سوریه بیانیه صادر کرده و گفته است که «آمریکا این حمله را تایید نمی‌کند».

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا که به دلیل تصمیم خود برای خروج از شمال سوریه در آستانه عملیات نظامی ترکیه در این منطقه با انتقادهایی مواجه شده است، درباره این عملیات بیانیه صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت حدود چهار ساعت از آغاز عملیات ترکیه در شمال سوریه، رئیس‌جمهور آمریکا با صدور یک بیانیه درباره این عملیات تصریح کرد: «ترکیه یک کشور عضو ناتو، امروز صبح (به وقت واشنگتن) به سوریه تجاوز کرد. ایالات متحده از این حمله حمایت نمی‌کند و این موضوع را به وضوح به ترکیه گفته است که این عملیات، ایده بدی است».

دونالد ترامپ در حالی بر عدم تایید عملیات ترکیه در سوریه تاکید کرده که کمتر از سه روز از تماس تلفنی اردوغان با او و فرمان رئیس‌جمهور آمریکا به خروج نظامیان آمریکایی از شمال سوریه، این عملیات نظامی آنکارا آغاز شده است 

رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه تازه خود درباره عملیات آنکارا بر خروج همه نظامیان آمریکایی از منطقه مورد حمله ترکیه تاکید و اعلام کرد: «هیچ سرباز آمریکایی در این منطقه حضور ندارد».

ترامپ ادامه داد: «من از روز اول ورودم به صحنه سیاسی این موضوع را صراحتا گفتم که من خواهان جنگیدن در این جنگ‌های بی پایان و بی‌معنی نیستم به ویژه آن جنگ‌هایی که به نفع ایالات متحده نیستند».

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: اسرائیل مسئول تنش‌ها در منطقه است

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که اسرائیل مسئول تنش‌های اخیر در منطقه خاورمیانه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اردوغان امروز سه‌شنبه تاکید کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و حاکمیت اسرائیل تنها مسئول تنش‌های اخیر در منطقه خاورمیانه هستند.

وی در ادامه گفت: موضع ما در رابطه با تجاوز اسرائیل به نوار غزه ثابت است درحالیکه اسرائیل به دنبال ایجاد یک جنگ منطقه‌ای است.

رئیس جمهور ترکیه اظهار داشت که حمله به ساختمان سفارت ایران در دمشق کاسه صبر را لبریز کرد، اما کشورهایی که سکوت کردند به حمایت از اسرائیل در آمدند.

اردوغان همچنین در مورد سیاست‌های جنگ طلبانه نتانیاهو نیز تصریح کرد که وی برای ماندن در قدرت قصد به درازا کشاندن جنگ را دارد.

جنگ لفظی اردوغان و نتانیاهو درباره غزهاردوغان: نتانیاهو دیگر به‌هیچ‌وجه مخاطب من نخواهد بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موضع اردوغان درباره حادثه اصفهان
  • ترکیه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران را در سوریه محکوم کرد
  • سوریه: وتوی آمریکا لکه ننگ دیگری بر سوابق آمریکا است
  • ایران یکی از بزرگ‌ترین حملاتی را که جهان به چشم دیده، علیه اسرائیل انجام داد
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • اردوغان: اسرائیل مسئول تنش‌ها در منطقه است
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد