Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:01:38 GMT

تقویت کاریابی‌ها رویکرد دولت است

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۸۱۲۵

تقویت کاریابی‌ها رویکرد دولت است

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، محمد اکبرنیا در نشست هم اندیشی و توانمندسازی کاریابی های استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اشتغال به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های دولت است، افزود:اگر عرضه و تقاضای کار متعادل نباشد جامعه و اقتصاد با چالش مواجه می شود.

وی گفت: بی شک تقاضای زیاد نیروی کار در بازار کار و عرضه کم زمینه کاری مشکلاتی را بوجود می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبریان با اشاره به عملکرد کاریابی ها در کشور بر بهره مندی از روش های نوین در مراکز مشاوره شغلی و کاریابی ها و مهارت افزایی کارکنان تاکید کرد.

مدیرکل هدایت نیروی کار و کاریابی های کشور همچنین در بازدید از مجموعه توانمندیهای مرکز  مشاوره شغلی و کاریابی خارج از کشور آرمان ماندگار در تبریز با تاکید بر نقش مهم مراکز کاریابی های خارجی در اعزام نیروی کار، افزود: زمانی که تقاضا نیروی کار بر عرضه کار پیشی می گیرد بی شک نقش کاریابی های خارجی بسیار مهم و موجب هدایت نیروی کار برای برخورداری از فرصت های شغلی خارج از کشور می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی هم با بیان نقش راهبردی این دفاتر در هدایت و مشاوره شغلی کارجویان افزود: موسسه های کاریابی باید ضمن توجه به کمیت و آمار با تلاش بیشتر و توجه به کرامت انسانی و کسب مهارت و تخصص با جلب اعتماد مردم خدمات شایسته ای را ارائه کنند.
 میر احد حسینی با تاکید بر جایگاه مهم این مراکز در هدایت و راهنمایی متقاضیان کار افزود: کاریابی ها باید زمینه پیشبرد اهداف سازمانی و  پیشرفت و تعالی نیروهای خلاق و نوآوری کشور را فراهم کنند.

وی اعلام کرد: هم اکنون ۲ کاریابی خارجی، ۵۳ کاریابی داخلی و ۳ کاریابی مجازی در استان آذربایجان شرقی فعالیت دارند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی افزود:  ۱۳ کاریابی داخلی  و ۲ کاریابی مجازی در استان افتتاح خواهد شد.

۳۰۷۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز

در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در زمینه تولید، بازرگانی و ساخت ماشین آلات صنعت شیرینی و شکلات از ۱۱ استان و نمایندگی‌هایی از ۷ کشور محصولات و خدمات خود را عرضه کرده اند.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: تولید برای ماندگاری نیازمند کیفیت، نشان تجاری موثر و بازارسازی است.

رحمتی با اشاره به نقش نمایشگاه‌ها در توسعه شبکه بازار، ارائه هنرمندانه محصول در نمایشگاه‌ها و انعکاس رسانه‌ای نمایشگاه‌ها در بستر فضای مجازی را ضروری خواند.

وی با بیان اینکه صنعت شیرینی و شکلات آذربایجان شرقی به عنوان قطب این صنعت به جایگاه اصلی خود رسیده است صدور ۲۱۵ هزار تن محصولات صنایع غذایی و صادرات شیرینی و شکلات استان به ۷۹ کشور دنیا را نشانگر ظرفیت بالای استان در این بخش دانست.

هفدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تا هفتم اردیبهشت در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • رویکرد اردن به مساله فلسطین/ از همدلی مردم تا هم‌سویی دولت با غرب
  • آذربایجان شرقی مبدأ صادرات به ۱۰۳ کشور دنیا
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • ثبت۳۱۷هزار فرصت شغلی در سامانه جستجوی شغلی