Web Analytics Made Easy - Statcounter

شفیعی گفت: متقاضیان پرورش دام در خوسف حمایت می شوند و می توانند برای دریافت تسهیلات به بنیاد برکت مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمد شفیعی» امروز(17مهر) در کارگروه اشتغال بنیاد برکت این شهرستان اظهار داشت: در راستای توسعه صنعت دامداری در شهرستان خوسف به متقاضیان پرورش شتر و گوسفند، بنیاد برکت تسهیلات می دهد که با توجه به نیاز افراد، دام مورد نظر به آنها تحویل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه تاکنون ۵۰۰ نفر از مردم روستاهای شهرستان خوسف جهت دریافت تسهیلات بنیاد برکت برای دامداری، پرورش شتر و مشاغل خانگی شناسایی شده اند، گفت: 291 نفر در بخش مرکزی و 242 نفر در بخش ماژان مورد تایید بنیاد برکت بوده اند که از این تعداد تاکنون 80 نفر در سامانه برکت ثبت نام کرده اند.

 

شفیعی افزود: تسهیلات پرداختی به متقاضیان پرورش شتر و گوسفند از محل اعتبارات شهرستانی نیست و نباید مردم را برای گرفتن دام از بنیاد مجبور کرد بلکه وظیفه دستگاه های اجرایی تسهیل گری است تا بنیاد برکت تسهیلات را پرداخت کند.

 

وی افزود: تسهیلات بنیاد برکت به تمام افراد بیکار که اطلاعات آنها در سامانه کارآ باشد، تعلق می گیرد، این تسهیلات به مبلغ 50 میلیون تومان است، ولی در صورتی که طرح پرورش گوسفند و شتر طرح موفقی باشد 30 میلیون تومان تسهیلات از صندوق امداد ولایت هم پرداخت می شود.

 

وی گفت: مدارک متقاضیان توسط دهیاری و روستاهایی که دهیاری ندارد توسط شورا و شورای شهرستان جمع بندی و در مدت یک هفته با همکاری جهاد کساورزی، اداره کار و رفاه اجتماعی، عشایر و بانک بنیاد باید ثبت سامانه بنیاد برکت شود.

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه تاکنون حدود ۵۰ نفر برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند، گفت: با همکاری دستگاه های کمیته امداد، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و بنیاد برکت این رقم باید به 250 نفر در هفته آینده افزایش یابد.

 

 

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد شیراز اصفهان زائران اربعین حسینی بیرجند پرورش دام بنیاد برکت خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی

به گزارش خبرگزاری مهر، سیداحمد خادمیان مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی میزان پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن را توسط بانک‌ها تشریح کرد و گفت: تاکنون یک میلیون و ۵۹۴ هزار و ۹۵۳ نفر در «سامانه» ثبت‌نام کردند. از متقاضیان ثبت نام شده یک میلیون و ۴۱۶ هزار و ۴۵۲ نفر حائز شرایط اولیه شدند و از این تعداد ۹۹۱ هزار و ۶۵۸ متقاضی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه معرفی شدند.

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: طبق آمارها، تسهیلات پرداخت شده توسط بانک‌ها به متقاضیان وام ودیعه به تعداد ۴۳۸ هزار و ۵۵۸ فقره است که با توجه به فصل نقل و انتقالات، انتظار داریم تا این میزان افزایش یابد و تعداد بیشتری از مردم بتوانند از این امکان برای فراهم کردن مسکن مناسب خود و خانواده استفاده کنند. بانک‌ها طبق بخشنامه شرایط پرداخت وام ودیعه را تسریع بدهند.

وی توضیح داد: به تازگی گزارش‌هایی به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده که بر اساس آن، برخی از شعب، مدارک مازاد از بخشنامه از متقاضیان تسهیلات ودیعه طلب می‌کنند و حتی استعلام‌هایی را مجدداً بعد از حائز شرایط شناخته شدن متقاضی می‌خواهند که این موارد مورد تأیید وزارت راه و شهرسازی نیست. تمامی شعب بانک باید بر اساس بخشنامه پیش بروند و مدارک و استعلاماتی خارج از بخشنامه از متقاضیان طلب نکنند.

کد خبر 6084633 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی