Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@04:25:43 GMT

چند نکته برای زنان پیش از رفتن به استادیوم

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۸۲۴۶

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 در اولین ساعات فروش بلیت بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و کامبوج که زنان نیز می‌توانند در آن حضور داشته باشند، توصیه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی درباره ورزشگاه رفتن به اشتراک گذاشته شد؛ نکاتی که بیشتر درباره موارد ممنوع در استادیوم و داشتن تجربه‌ای بهتر از فضای ورزشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش را در همین زمینه می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر سوت استادیوم ایران کامبوج زنان در ورزشگاه ویدیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه دلواپسان برای ممانعت از ورود زنان به استادیوم به بهانه جیمی جامپ یک دختر

روزنامه اعتماد نوشت: یک اتفاق حاشیه‌ای کوچک با محوریت یک دختر در انتهای بازی استقلال و آلومینیوم اراک برخی دلواپسان را بر آن داشته که دوباره کلیت ورود زنان به استادیوم را زیر سوال ببرند. انگار که مثلا به خاطر یک حادثه رانندگی در جاده‌ها کسی پیشنهاد بدهد صنایع خودروسازی تعطیل شود!

ماجرا از این قرار است که بعد از بازی استقلال برابر تیم آلومینیوم در شهر اراک یکی از دختران استقلالی در نقش جیمی‌جامپ ظاهر شد و خودش را به زمین مسابقه رساند تا با سیدحسین حسینی کاپیتان تیم دیدار کند. حضور این دختر با نوع خاص پوشش باعث شد ماموران یگان ویژه قصد برخورد با او را داشته باشند، اما حسینی مانع این کار شد.

 اقدامی شبیه به رفتار تمام بازیکنان بزرگ دنیا که وقتی یک جیمی‌جامپ به قصد دیدار آنها می‌آید، جلوی برخورد قهری نیرو‌های انتظامی مستقر در ورزشگاه را می‌گیرند و تلاش می‌کنند ماجرا مسالمت‌آمیز حل شود، چراکه به هر حال آن فرد یک هوادار است و به عشق فوتبال آنجا آمده و فوتبالیست‌ها هم به خوبی می‌دانند هر چه دارند از همین عشق هواداران است.

با این حال ممانعت حسینی از برخورد قهری نیرو‌های حافظ نظم استادیوم با آن دختر که همراه با یک تماس بدنی بین حسینی و آن هوادار بود باعث بروز یک درگیری کوچک میان پلیس و کاپیتان استقلال شد که ماجرا هم بعد از یک دقیقه فیصله پیدا کرد، اما نکته جالب اینکه پیش از بیانیه احتمالی پلیس یا باشگاه استقلال یا حتی خود بازیکن که طرفین این حاشیه بودند برخی دلواپسان با بزرگنمایی این موضوع از احتمال ممنوعیت مجدد ورود زنان به استادیوم گفتند.

 گویا این دسته از افراد بابت همین جایگاه‌های کوچک، کم‌ظرفیت و دور از زمین مسابقه‌ای که به زنان اختصاص داده می‌شود هم ناراحت بودند و دنبال فرصتی برای جمع کردن این بساط می‌گشتند. این افراد مدعی شدند اقدام سیدحسین حسینی موجب تضعیف جایگاه پلیس شده و حضور آن دختر استقلالی باعث می‌شود زنان نسبت به حضور در ورزشگاه مردد شوند!

در مورد ممنوعیت مجدد ورود زنان به استادیوم‌ها بحثی نیست. همه می‌دانند این اقدام نه به خاطر درخواست مردم و اهالی فوتبال که به واسطه فشار فیفا بوده است. پس اگر مدیران فدراسیون یا حتی مقامات بالاتر که چند ماه پیش با اینفانتینو دیدار کردند، می‌توانند مقامات فیفا را راضی کنند بسم‌الله!

در مورد تضعیف جایگاه پلیس هم ذکر این نکته ضروری است که در وهله نخست همان‌طور که ذکر شد بهتر است ابتدا واکنش خود نیروی انتظامی را ببینیم، چون شاید خود آنها اعتقادی به اینکه جایگاه‌شان تضعیف شده نداشته باشند و در وهله دوم به این مساله توجه کنیم که قطعا جایگاه نیروی انتظامی بالاتر از اینهاست که با یک برخورد چند ثانیه‌ای یا یک بگومگو میان بازیکنان و کادرفنی با حافظان نظم استادیوم که تقریبا امری روال در فوتبال ایران است، تضعیف شود.

اما می‌ماند آن جیمی‌جامپ. در همه دنیا ورود به زمین مسابقه به عنوان جیمی‌جامپ مخصوصا در جریان بازی ممنوع است و قوانین مشخصی در مورد نحوه برخورد با آن شخص وجود دارد. ممنوعیت ورود به استادیوم یکی از رایج‌ترین جریمه‌هاست، اما در هیچ جای دنیا اشاره‌ای به نحوه پوشش جیمی‌جامپ یا جنسیت او نشده است. مثلا نگفته‌اند اگر جیمی‌جامپ دختر بود یا پسر یا فلان لباس را پوشیده بود نوع برخورد تغییر کند. این را از این جهت نوشتیم که همان دلواپسان مدعی شدند که طبق قوانینی که در همه جای دنیا وجود دارد باید برخورد صورت می‌گرفت. دوستان! قوانین دنیا این شکلی است.

tags # فوتبال ، استقلال سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • یک نیروی جدید در بدنه اجتماعی تراکتور (عکس)
  • مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟
  • نقشه دلواپسان برای ممانعت از ورود زنان به استادیوم به بهانه جیمی جامپ یک دختر
  • ممنوعیت حضور زنان در استادیوم به بهانه جیمی‌جامپ یک دختر؟
  • واکنش تند انسیه خزعلی به جنجال حضور دختران در استادیوم
  • درخواست مهدی تاج از بانوانی که به استادیوم می‌آیند
  • تاج: زنانی که به استادیوم می‌آیند، رعایت کنند
  • زنان از حضور در ورزشگاه‌ها دوباره محروم می‌شوند؟
  • جیمی جامپ دختر بی حجاب و بغل کردن دروازه‌بان استقلال | ماجرای حمله یک بازیکن به پلیس چه بود؟ | زنان از حضور در ورزشگاه‌ها دوباره محروم می‌شوند؟
  • رکوردی که زنان تراکتوری شکستند (عکس)