Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تا پایان مهرماه، افزوت بر رمز جاری کارت‌های هوشمند سوخت، 4 رقم پایانی سمت راست کد ملی شخصی که نامش در پشت کارت سوخت درج شده به عنوان رمز کارت سوخت معتبر خواهد بود.
به گزارش شانا، متن اطلاعیه شماره 10 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به شرح زیر است:
《به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند، از امروز چهارشنبه (17 مهرماه) تا پایان روز سه شنبه، 30 مهرماه، چهار رقم آخر سمت راست کد ملی شخصی که نامش در پشت کارت سوخت درج شده است، به عنوان رمز کارت سوخت، افزون بر رمز جاری کارت‌ها در جایگاه‌های عرضه سوخت معتبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراین چنانچه مالکان خودروها به هر دلیلی رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده‌اند، می‌توانند از این امکان برای سوخت‌گیری از طریق کارت سوخت شخصی استفاده کنند.
شایان ذکر است که هموطنان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکلی در سوخت‌گیری از طریق کارت سوخت، با شماره 09627 تماس حاصل کنند.》

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگردانی یوروپل در پرونده رخنه امنیتی

به نقل از نشریه پولیتیکو، تابستان گذشته تعدادی از پرونده‌های حساس مقامات اجرایی «آژانس پلیس اتحادیه اروپا» (یوروپل) که قرار بود در ساختمان مقر این آژانس در شهر لاهه نگهداری شوند، مفقود شده‌اند.

براساس یک گزارش داخلی این آژانس که به رؤیت پولیتیکو رسیده است، این پرونده‌ها حاوی اطلاعات شخصی افسران، مکالمات آنها با کارکنان فعلی و سابق، و پرونده‌های پرسنلی کاترین دی بول مدیر اجرایی یوروپل و سه تن از معاونین او بوده‌اند.

یوروپل اولین بار در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) از مفقود شدن تعدادی پرونده حساس مطلع شد و در بررسی‌هایی که متعاقب آن صورت گرفت، ناپدید شدن تعداد مع‌تنابهی از پرونده‌های مشابه برملا شد.

در گزارش داخلی یوروپل در ماه سپتامبر آمده است: باتوجه به جایگاه یوروپل به‌عنوان نهاد مجری قانون، مفقود شدن پرونده‌های شخصی کارکنان این نهاد یک مورد جدی نقض امنیتی و داده‌های شخصی محسوب می‌شود.

یوروپل یکی از زیرشاخه‌های اتحادیه اروپاست که مسئولیت ورود به پرونده‌ها و عملیات بین‌المللی در همکاری با پلیس ملی کشور‌ها و نهاد‌هایی مانند «پلیس بین‌الملل» (اینترپل) و «پلیس فدرال آمریکا» (اف‌بی‌آی) را برعهده دارد.

برخی از پرونده‌های مفقود شده از یک مکان عمومی در لاهه سر درآورده و توسط یک شهروند به پلیس تحویل شده‌اند. در پی وقوع این حادثه، ماسیمیلیانو بتین، رئیس منابع انسانی یوروپل و افسر سابق پلیس ایتالیا به مرخصی اداری فرستاده شده و امکان دسترسی عمومی به این واحد یوروپل به حالت تعلیق درآمده است.

این پرونده‌ها در یک گاوصندوق در یکی از اتاق‌های ساختمان یوروپل نگهداری می‌شده‌اند که افراد کمی به رمز آن دسترسی دارند.

یکی از سناریو‌های مورد بررسی این است که مفقود شدن پرونده‌ها در جهت لطمه زدن به جایگاه بتین صورت گرفته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تمام اقداماتی که قبل سفر با خودرو شخصی باید انجام دهید
  • قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج/ دادستان: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بود
  • مشارکت بیش از۲۵۰ نفر در طرح مردمی حفاظت از یوز ایرانی در نوروز ۱۴۰۳
  • خرید نهال لیبل دار، ۲۹ هزار تومان از نهالستان تحت نظارت وزارت جهاد کشاورزی
  • حکم نماز و روزه در سفر شخصی با ماشین دولتی
  • آخرین صحبت‌های آزاده نامداری قبل از فوت چه بود؟
  • سرگردانی یوروپل در پرونده رخنه امنیتی
  • فروردین ۱۳۵۷؛ ریال ایران دوازدهمین ارز معتبر جهان شد
  • افزایش ۳۰ و ۱۶ میلیون لیتری تولید بنزین و نفت‌گاز تا پایان ۱۴۰۵
  • تحریف در برخوردِمومنانه