Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@06:48:53 GMT

تکه تکه کردن برادر بخاطر یک موتور در آبادان

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۸۳۲۲

تکه تکه کردن برادر بخاطر یک موتور در آبادان

شامگاه سه شنبه ۱۶ مهر امسال ماموران کلنتری ۱۸ ذوالفقاری در جریان درگیری خونین ۲ برادر در خیابان مهر ۱۴ ذوالفقاری قرار گرفتند که خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

ماموران با حضور در محل پی بردند که ۲ برادر ۲۰ و ۲۷ ساله بر سر موتور سیکلت با هم درگیر شدند که برادر کوچکتر دست به چاقو شده و برادرش را هدف ضربه چاقو قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادر زخمی به بیمارستان منتقل شد و تلاش پزشکان برای نجات جان این جوان که از ناحیه گردن هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود ادامه داشت تا اینکه صبح امروز چهارشنبه پسر جوان روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

همین کافی بود تا ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان وارد عمل شوند و تیم پلیسی با اقدامات فنی پی بردند که برادر کوچک خانواده پس از درگیری با برادرش به خانه بازنگشته و در یکی از محلات آبادان است.

بدین ترتیب کارآگاهان به سراغ پسر جوان رفته و موفق به دستگیری وی شدند که این در حالی بود که این جوان از مرگ برادرش بی اطلاع بود.

پسر جوان پس از دستگیری متوجه شد که برادرش با ضربه چاقو او به قتل رسیده است.

بنا بر این گزارش، جوان برادرکش برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته است.

منبع: برنا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل پلیس آگاهی چاقو کشی قتل برادر حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۸۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محمدعلی گرایی که مدت‌ها دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۷۷ کیلوگرم را در اختیار داشت، پس از مدت‌ها با تصمیم کادرفنی از این وزن المپیکی کنار گذاشته شد و نهایتاً این شانس را دارد که در وزن ۸۲ کیلوگرم، در مسابقات جهانی احتمالی ۲۰۲۴ کشتی بگیرد.

به گزارش فرهیختگان، گرایی که او را شاهین کشتی فرنگی و کاپیتان تیم ملی می‌دانند اما با فن «سنجاب پرنده» در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در خاطره‌ها مانده است. بهترین مقام گرایی بزرگ‌تر در این سال‌ها، سومی جهان بوده و شکست در رده‌بندی المپیک که از همین رو شاید او را برای شناسایی بهتر «برادر محمدرضا گرایی» بدانند.

پس از ماجرای پرتاب بطری آب در جریان مبارزه برادر کوچک‌ترش، محمدعلی عملاً به کنار رفت و پس از بخشش محرومیت هم نتوانست وفق مراد کادر فنی پیش برود؛ تا جایی که اکنون بهای آن بطری را با از دست دادن دومین المپیک متوالی زندگی‌اش، از دست بدهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898700

دیگر خبرها

  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • گنجی: خیلی از بچه‌های درجه یک بخاطر خستگی از برنامه جدا شدند/ افت مخاطب نداشتیم
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • جنایت مرد ایرانی در ترکیه بخاطر کرایه تاکسی
  • چاقوکشی مرگبار مرد جوان با ۲ موتورسوار محله مجیدیه
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات
  • قتل هولناک نو عروس با ۲۰ ضربه چاقو در بازار