Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ درپی تأکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای "سند ملی نخبگان" و مطالبه به روزرسانی این سند از جانب شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار امروز نخبگان با ایشان، دکتر سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور طی دو نامه جداگانه به سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان و منصور کبگانیان، دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی از آنان خواست تمهیدات لازم برای به‌روزرسانی "سند ملی نخبگان" را فراهم سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل این دو نامه به شرح ذیل است:
برادر جناب آقای دکتر ستاری
معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان
با سلام واحترام؛ ضمن آرزوی دوام توفیقات روزافزون الهی برای جنابعالی؛ در راستای اجرای تدابیر و تصریح رهبری حکیم و معظم انقلاب (مدظله العالی) در دیدار امروز با نخبگان، موجب امتنان است ترتیبی اتخاذ فرمایید تا با تشکیل کمیته مشترکی شامل نمایندگان تام الاختیار بنیاد ملی نخبگان و ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور در خصوص به روز رسانی سند راهبردی کشور در امور نخبگان اقدام نموده، تا براساس بند الف فصل 4 سند مذکور، موضوع در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شود.

سعید رضا عاملی


جناب آقای دکتر کبگانیان
قائم مقام محترم و دبیر ستاد علم و فناوری

با سلام واحترام؛ در راستای اجرای تدابیر و تصریح رهبری حکیم و معظم انقلاب (مدظله العالی) در دیدار امروز با نخبگان، شایسته است ترتیبی اتخاذ فرموده تا با تشکیل کمیته مشترکی شامل نمایندگان تام الاختیار بنیاد ملی نخبگان و ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور در خصوص به روز رسانی سند راهبردی کشور در امور نخبگان اقدام نموده تا براساس بند الف فصل 4 سند مذکور، موضوع در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شود.
سعید رضا عاملی

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن شورای عالی انقلاب فرهنگی کبگانیان سورنا ستاری سند ملی نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی»

به گزارش خبرگزاری مهر، در نخستین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۴۰۳ که عصر امروز سه‌شنبه به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی برگزار شد، گزارش عملکرد یکساله شورای انقلاب فرهنگی از جمله ۹۹ مصوبه این شورا در سال گذشته در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت و علم و فناوری مورد بخث و بررسی قرار گرفت.

همچنین «واگذاری تنظیم بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «واگذاری ماموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران به دانشگاه تهران» از جمله مصوبات جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

در این جلسه مباحث مفصلی نیز درباره موضوع عفاف و حجاب مطرح و بر ضرورت اقناع‌سازی، رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه به‌ویژه در ادارات دولتی و همچنین اجرای وظایف دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی در حوزه عفاف و حجاب تاکید شد.

در همین راستا مقرر شد دستگاه‌های مسئول در حوزه عفاف و حجاب تا هفته آینده برنامه‌های اجرایی، ایجابی و فرهنگی خود را که در حوزه وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، ‌ جهت بررسی و تصویب به دبیرخانه این شورا ارائه نمایند.

کد خبر 6080274 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • با مصوبه کنکوری شورای‌عالی انقلاب فرهنگی استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی ممکن شد
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی
  • تصویب سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» در شورای انقلاب فرهنگی
  • تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی»
  • آمادگی مشهد برای راه اندازی شهرجهانی نوآوری و فناوری‌های صنایع فرهنگی کشور
  • جلسه شورای اسلامی سازی دانشگاه ها شورای عالی انقلاب فرهنگی