Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار به‌روزرسانی سند راهبردی کشور در امور نخبگان شد. ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نامه‌ای به قائم مقام ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار به‌روزرسانی سند راهبردی کشور در امور نخبگان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌ این شرح است؛

باسمه تعالی

جناب آقای دکتر کپگانیان

قائم مقام محترم و دبیر ستاد علم و فناوری

با سلام و احترام؛ در راستای اجرای تدابیر و تصریح رهبری حکیم و معظم انقلاب(مدظله‌العالی) در دیدار امروز با نخبگان، شایسته است ترتیبی اتخاذ فرموده تا با تشکیل کمیته مشترکی شامل نمایندگان تام‌الاختیار بنیاد ملی نخبگان و ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور در خصوص به روز رسانی سند راهبردی کشور در امور نخبگان اقدام نموده تا براساس بند الف فصل 4 سند مذکور، موضوع در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شود.

سعید رضا عاملی

انتهای پیام/

R1361/P/S1,1412/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی‌اکبر احمدیان، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز (چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳) با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار دو طرف در باره آخرین وضعیت غزه و فلسطین گفتگو کردند.

اسماعیل هنیه و زیاد النخاله از کمک‌های دولت و ملت ایران به مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرده و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران را برای مقاومت راهبردی دانستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کرد
  • بانکی پور: فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • هدف‌گذاری برای تبدیل ایران به قطب توریست درمانی
  • اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود
  • ساعی: انجام کار فرهنگی منجر به رفع بسیاری از مشکل‌های کشور می‌شود
  • ضرورت تشکیل اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان
  • خسروپناه: حکمرانی را به مشارکت حداکثری مردمی تبدیل کنیم
  • انجام کار فرهنگی منجر به رفع بسیاری از مشکل‌های کشور می‌شود
  • خسروپناه: ویژگی محتوایی و جاودانگی قرآن پاسخگویی به پرسش‌های زمانه
  • مدل حکمرانی سلسله مراتبی هرمی به حکمرانی مردمی تبدیل شود