Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:24:05 GMT

ادامه جنجال در انگلیس بر سر پنالتی روی سادیو مانه

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۸۴۱۷

ادامه جنجال در انگلیس بر سر پنالتی روی سادیو مانه

حرف و حدیث درباره پنالتی وقتهای اضافه اعلام شده به نفع لیورپول با خطا روی سادیو مانه در دیدار این تیم با لستر همچنان ادامه دارد و سم هریس، فوتبالیست بازنشسته انگلیسی می‌گوید این پنالتی درست بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روزشنبه در آخرین دیدار خود در لیگ برتر پیش از وقفه بازیهای ملی به مصاف لستر رفت و با یک پنالتی که در وقتهای اضافه انتهای بازی به نفعش اعلام شد توانست 2-1 به پیروزی رسیده و رکورد کسب امتیازهای کامل خود در فصل جاری لیگ برتر را ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این پنالتی جنجالی که در وقتهای اضافه انتهای بازی به دلیل خطای مارک آلبرایتون بازیکن لستر روی سادیو مانه اعلام شد تا توسط جیمز میلنر به گل تبدیل شود، در انگلیس همچنان خبرساز است و مخالفین و موافقین زیادی دارد. دنی میلز، مدافع سابق منچسترسیتی از موافقین این پنالتی است و می‌گوید تصمیم داور در اعلام پنالتی روی مانه کاملا درست بوده است.

 

 

با وجود اینکه بسیاری از بازیکنان سابق منچسترسیتی از تصمیم داور مسابقه، کریستوفر کاوانا انتقاد کرده و معتقد بودند لیورپول نباید در این بازی پیروز می‌شده ولی دنی میلز این ادعاها را رد کرده و گفت:" وقتی آن صحنه را بارها و بارها ببینید، باید به این سوال جواب دهید که آیا مانه راحت زمین می‌افتد؟ بله. ولی آیا این صحنه پنالتی است؟ بله. وقتی در محوطه جریمه بین مدافع و مهاجم تماس اتفاق می‌افتد به نظر من دیگر نمی‌شود در مورد پنالتی بودن یا نبودن صحنه بحث کرد چون مشخص است که تماس، پنالتی را قطعی می‌کند".

 

دنی میلز در ادامه گفت:" مدافع لستر پای پشتی مانه را می‌زند و این تماس کافی است تا نگذارد توپ را شوت کند. آیا مانه می‌توانست شوت خطرناکی به سمت چارچوب بزند؟ جواب این سوال بله است، احتمالا می‌توانست".

 

لیورپول سادیو مانه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول سادیو مانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نخست وزیر انگلیس از افزایش بودجه نظامی این کشور در بحبوحه جنگ اوکراین خبر داد.

«ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد که دولت لندن در نظر دارد در بلندمدت ۱۰ میلیارد پوند برای حمایت از صنایع دفاعی این کشور هزینه کند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس، این کشور در نظر دارد تا بسته ۶۱۷ میلیون دلاری جدیدی را به اوکراین اختصاص دهد. این بسته شامل بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو، ۶۰ قایق و تعدادی موشک دوربرد «سایه طوفان» که شمار دقیق آن اعلام نشده است، می‌شود.

کد خبر 6086856

دیگر خبرها

  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • محاصره شرکت صهیونیستی البیت در انگلیس توسط معترضان