Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:31:39 GMT

۲ تن مواد مخدر در بیرجند امحا شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۸۴۴۷

۲ تن مواد مخدر در بیرجند امحا شد

استاندار خراسان جنوبی در این آیین از زحمات و تلاش‌های نیروهای خدوم نظامی و انتظامی استان قدردانی کرد و گفت: از آنجایی‌که استان به لحاظ موقعیت جغرافیایی در مسیر دو کریدور اصلی ترانزیتی کشور قرار گرفته است لذا کشفیات استان بیشتر عبوری و در مسیر انتقال به سایر استان‌ها کشف و ضبط می‌شوند.

محمدصادق معتمدیان افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی استان کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این نشان از اشراف خوب و بالای اطلاعاتی و نظامی نیروهای مقتدر نظامی، انتظامی، مرزبانی و امنیتی خراسان جنوبی بر مرزهای استان دارد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی هم گفت: کشفیات مواد مخدر در استان امسال نسبت به سال قبل ۲۱ درصد افزایش یافته است.

محمدرضا حسنی‌ مقدم افزود: امروز ۲ تن مواد مخدر شامل انواع کراک، شیشه، حشیش، گراف، هروئین، قرص و شربت متادون امحا شد.

وی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴۰ باند موادر در استان توسط نیروهای انتظامی و امنیتی استان متلاشی شد همچنین سه هزار و ۲۵۰ نفر دستگیر و ۷۲۴ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی به افزایش کشفیات مواد مخدر شیشه در استان اشاره کرد و گفت: خراسان جنوبی در کشف این مواد رتبه دوم کشور را دارد.

۷۵۵۷*۶۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر خراسان جنوبی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند

لشکری  مدیرعامل نمایشگاه بین المللی بیرجند گفت: پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.

او افزود: در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، مازندران و محلات گل و گیاهان، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

لشکری بیان کرد: این نمایشگاه از ۳ تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی بیرجند برای علاقه‌مندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز