Web Analytics Made Easy - Statcounter

پربازدیدترین اخبار فرهنگی تسنیم در ۲۴ ساعت گذشته را به‌‌‌تفکیک بخوانید. ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

پربیننده‌ترین اخبار گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم امروز (هفدهم مهرماه) را در اینجا مشاهده می‌کنید:

1- رشوند: "بوی باران" پلیس را بد نشان داد/ درباره "داداش سیا" اشتباه کردیم/ سریال پلیسی 110قسمتی در راه است

2- نگاهی به فیلم "درخونگاه"|از ایران فرار کنید!

3- 2 چهره خاطره‌انگیز "تلویزیون دهه 60" در تسنیم/ برای دیدن فیلم آنها "یک متر به عقب بروید!"

4-تأثیر بهزاد بهزادپور بر نمایش «تنها تر از مسیح»

5- «مسعود جعفری جوزانی» فیلم یعقوب لیث صفاری را می‌سازد

6-ماجرای سانسور و کم‌هوشی کاراکتر مقابل پلیسِ «ترور خاموش»

7-محمود سالاری: غرب هراسان می‌کوشد "اسلام مولوی" را جایگزین "اسلام علوی" کند/ سینما باید قهرمانی را خلق کند که مردم به آن نیاز دارند

8-مستندی از موکبی خاص در عمود 1097 امشب از شبکه یک

پربیننده‌ترین اخبار گروه فرهنگی تسنیم در پانزدهم مهرماه

انتهای پیام/

R1515/P/S4,34,35,37,38,40,1430/CT12.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فرهنگی پلیس راهور برای کاهش تصادفات در نائین

سرگرد ابراهیم نرگسیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تمام کودکان به پدر و مادر خود وابسته هستند و وابستگی شدید از سوی کودکان به والدین دارای علت‌های مختلفی است.

وی ادامه داد: در جامعه مدنی ما نقش والدین در تأثیرگذاری تمام اصول زندگی نقش والایی است؛ به گونه‌ای که کودکان در حوزه ترافیک قوانین و مقررات را در کارگاه کوچک خودرو با مربیگری والدین فرا می‌گیرند.

رئیس پلیس راهور شهرستان نائین افزود: با توجه به تجزیه و تحلیل انجام شده از آمار تصادفات شهرستان نائین، مشخص شد که ۶۰ درصد از تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها به وقوع پیوسته است.

وی از برپایی ایستگاه فرهنگی نوروزی خبرداد و گفت: بدین منظور و در راستای تقویت دانش شد آمدی مسافران عزیز و کاهش خستگی و خواب آلودگی ناشی از رانندگی طولانی مدت، ایستگاه سیار بین راهی شاد و مفرح بر پا شد.

رئیس پلیس راهور شهرستان نائین ادامه داد: پلیس راهور شهرستان نائین به منظور حفظ جان شهروندان با استفاده از نماد ترافیکی (داداش سیاه) در معابر اصلی منتهی به شهرهای این شهرستان اقدام به عملیات فرهنگی بازدانده کرده است.

وی ضمن توصیه پایبندی به قوانین رانندگی برای سلامتی در جاده‌ها، تصریح کرد: کارشناسان پلیس راهور با متوقف نمودن خودروهای دارای پلاک غیر بومی ضمن اعلام ویژگی‌های رانندگی در شهرهای کویری از حضور کودکان به عنوان همیار پلیس استفاده می‌کند.

رئیس پلیس راهور شهرستان نائین اضافه کرد: نماد ترافیکی داداش سیاه ضمن انجام بازی‌های کودکانه با در دست داشتن تابلو نوشته‌ای، نقش و اهمیت حضور پدر را در خانواده برای کلیه اعضا احساسی نموده و پدر را به رعایت قوانین و مقررات رانندگی دعوت می‌کند.

کد خبر 6062575

دیگر خبرها

  • عمارت به یادگار مانده از زمان قاجار در پایتخت
  • عروسی دختر شاه اینجا برگزار شد!
  • ویدیوی کاظم صدیقی درباره استغفار که پربیننده شد!
  • پهن شدن سفره طرح ضیافت هادی در بهاباد
  • پشت پرده حمله به شهروندان چینی در پاکستان چیست؟/ دولت نوپا در اسلام آباد با بحران امنیتی دست به گریبان شد
  • ایرانیان مقیم پاکستان نوروز و نیمه ماه مبارک رمضان را جشن گرفتند
  • بلیت موزه‌ها برای کدام گروه رایگان است؟
  • پخت و توزیع کیک ۳۰ متری در دهکده بهار ایران و قرآن منطقه ۱۵
  • افطاری ساده در فرهنگسرای خاوران
  • طرح فرهنگی پلیس راهور برای کاهش تصادفات در نائین