Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع ترکیه متعهد شد، نیروهای این کشور برای اجتناب از هدف قرار دادن غیر نظامیان و یا نظامیان «کشورهای همپیمان» در جریان عملیات شمال سوریه دقت و احتیاط به خرج دهد. این درحالی است که عملیات آنکارا تاکنون چند کشته و زخمی برجای گذاشته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت روسیا الیوم، وزارت دفاع ترکیه امروز(چهارشنبه)در بیانیه‌ای گفت: نیروهای ترکیه ساعت چهار عصر امروز عملیات"چشمه صلح" را که با دستورات رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری این کشور برنامه ریزی شده بود، آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"چرا که این حق ترکیه طبق قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های شورای امنیت درباره مبارزه با تروریسم است".

این وزارتخانه افزود، "چشمه صلح" تنها تروریست‌ها، پایگاه‌ها و انبارهای سلاح و خودروهایشان را هدف قرار خواهد داد همانطور که در جریان عملیات «سپر فرات» و «شاخه زیتون» که از اوت 2016 اجرا شدند، روند این چنین بود.

این درحالی است که طبق اعلام کردهای سوریه، تاکنون در این حمله دستکم دو غیر نظامی کشته و شماری زخمی شدند.

وزارت دفاع ترکیه تاکید کرد، به منظور حفظ جان غیر نظامیان و عدم آسیب دیدن اماکن تاریخی، فرهنگی، مذهبی و تاسیسات حیاتی و نیروهای کشورهای دوست و همپیمان دقت و احتیاط به خرج خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمله ترکیه به شمال سوریه وزارت دفاع ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا پای جان از تمامیت ارضی کشور دفاع خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ سیروس امان الهی، صبح چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش، ضمن تبریک روز ارتش، عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و افزود: این عملیات موجب شادی دل همه آزادگان جهان شد.

وی ادامه داد: ارتش ایران اسلامی به عنوان ذوالفقار ولایت، دوش به دوش سایر نیروهای مسلح به مأموریت خود جهت ایجاد ثبات و امنیت کشور مشغول است.

امیرسرتیپ امان الهی با تاکید به اینکه نیروهای مسلح به‌خصوص ارتش سلحشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارد، ادامه داد: چنانچه دشمن ضربه‌ای به منافع کشور وارد کند، یقیناً پاسخی محکم دریافت خواهد کرد.

کد خبر 6080582

دیگر خبرها

  • بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند
  • روسیه : اوکراین بیش از ۸۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • عملیات وعده صادق ضربه کاری به رژیم صهیونیستی زد
  • پیام ابراهیم رئیسی به کشورهای منطقه/ عملیات وعده صادق اقدامی محدود بود نه فراگیر
  • تا پای جان از تمامیت ارضی کشور دفاع خواهیم کرد
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • سیستان و بلوچستان متعهد به ایجاد شغل برای بیش از ۴۱ هزار نفر شد
  • مراحل تولید و تست مصاف، مسلسل تازه ارتش ایران
  • واکنش مهم سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به تهدیدات اسرائیل
  • خط تولید و تست مصاف، مسلسل تازه ارتش ایران