Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:09:11 GMT

بیمارستان صحرایی در شلمچه برپا شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۸۵۵۸

بیمارستان صحرایی در شلمچه برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، سخنگوی ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان در این آئین گفت: این بیمارستان شامل بخشهای مختلفی همچون آزمایشگاه، واحد مامایی، اتاقهای مورد نیاز برای شرایط بحرانیست که در آن پزشک، جراح، متخصص طب اورژانس، بیهوشی اتاق عمل مستقر و خدمات مربوطه را ارائه می کنند.

 امین منصور اظهار کرد: در صورت نیاز در این بیمارستان اعمال جراحی سرپایی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی ستاد اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به تامین چادر مورد نیاز برای برپایی این بیمارستان از سوی استان چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: یک اتوبوس ارتباط سیار اورژانس تهران به همراه دکلی به ارتفاع ۱۸ متر برای برقراری ارتباط با EOP کشور به منظور رصد مستقیم اقدامات قابل انجام در این بیمارستان توسط رئیس اورژانس کشور در کنار آن بیمارستان صحرایی مهیا شده است.

منصور با اشاره به تامین و استقرار ۶ کد آمبولانس از استان بوشهر در این بیمارستان یادآور شد: بیمارستان صحرایی برپا شده در شلمچه دارای ۵۰۰ متر مربع زیربنای مفید است که شامل سه بخش بستری با مجموع ۳۶ تخت (۱۲ تخت برای هر بخش)، اتاق عمل با تجهیزات کامل، بخش اورژانس، درمانگاه است.

کد خبر 4742447

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 مرز شلمچه شلمچه دانشکده علوم پزشکی آبادان اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین گردشگری خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز شهرکرد نیروی انتظامی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان حسین قاسمی رئیس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اورژانس ۱۱۵ هرمزگان از انتقال بیمار ۳۰ ساله با تشخیص ترومبوز وریدی از بیمارستان با بالگرد هوایی بستک به بندر لنگه و سپس انتقال فرد از بندر لنگه به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس توسط بالگرد اورژانس هوایی خبر داد.

قاسمی گفت: بیمار ۳۰ ساله با تشخیص ترومبوز وریدی به بیمارستان مراجعه کرد که به دلیل وخامت حال بیمار و نیاز به مراقبت‌های تخصصی بیشتر، تصمیم به انتقال بیمار به بیمارستان در بندرعباس گرفته شد.

وی افزود: با توجه به شرایط بیمار، سریع‌ترین و ایمن‌ ترین روش انتقال، استفاده از بالگرد هوایی تشخیص داده شد.

رئیس اورژانس هرمزگان عنوان‌کرد: بیمار ابتدا با بالگرد هوایی بستک از بیمارستان به بندر لنگه منتقل شد و سپس از بندر لنگه با بالگرد هوایی توسط کادر مجرب فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ به بندرعباس منتقل شد.

وی خاطر نشان کرد: انتقال سریع بیمار با بالگرد هوایی می‌تواند در این موارد حیاتی باشد.

کد خبر 6085418

دیگر خبرها

  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند
  • ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد
  • بیمارستان‌ های صحرایی نیاز فوری غزه است
  • بیمارستان‌های صحرایی نیاز فوری غزه است/ قتل‌عام هدفمند کودکان
  • تجهیز بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد