Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجری دومین نمایشگاه بین‌المللی خرما گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی انواع محصول خرما و صنایع وابسته به آن و ظرفیت‌های فارس و کشور در این زمینه برگزار می‌شود.

جواد مرادپور با بیان اینکه آشنایی با آخرین دست آورد‌های صنعتی در حوزه فرآوری و بسته بندی خرما و ارتباط بیشتر و بهتر فعالان این حوزه از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است، گفت: در این نمایشگاه شرکت‌ها و موسسه‌های فعال در زمینه تولید، فرآوری، عرضه و صادرات خرما حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: رونق تولید، حمایت از فعالان داخلی به ویژه تولید کننذگان محصولات مختلف از خرما و صنایع مرتبط مهمترین رویکرد برگزاری این نمایشگاه است.

مرادپور با بیان اینکه ۸۵ شرکت کننده در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، گفت: ۶ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی به دومین نمایشگاه خرما و صنایع وابسته اختصاص یافته و شرکت کنندگان در ۲۲۰ غرفه به عرضه توانمندیها، دست آورد‌ها و محصولات خود خواهند پرداخت.

او با اشاره به حضور هیئت‌های تجاری از کشور‌های پاکستان، هند، عمان، روسیه، قزاقستان، ترکمنستان و تونس در این نمایشگاه، گفت: رایزنان و دبیران میز‌های اقتصادی کشور‌های پاکستان، اندونزی و روسیه نیز از این نمایشگاه بهره‌مند خواهند شد.

مرادپور یادآور شد که در حاشیه این نمایشگاه و با همکاری سازمان جهادکشاورزی، نشست‌های علمی و آموزشی در محل اتاق بازرگانی استان فارس در شیراز در زمینه باغبانی، صادرات، مدیریت محصول، فرآوری، توسعه اقتصادی و. برگزار می‌شود.

به گفته مجری نمایشگاه خرما و صنایع وابسته بیان کرد: در این نمایشگاه، شرکت کنندگانی از استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، هرمزگان، کرمان، تهران، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، خراسان رضوی، اصفهان، سیستان و بلوچستان و یزد حضور خواهند داشت.

مرادپور گفت: همزمان با برپایی این نمایشگاه کتابی با عنوان " از سیر تا پیاز خرما" تالیف دکتر رحمت‌الله حیدرپور نیز رونمایی می‌شود.
انتهای پیام/م

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی خرما و صنایع وابسته در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی صنعت محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: این اداره‌کل در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) حضور فعال خواهد داشت.
علیرضا جیلان تأکید کرد: افزون‌بر دو هزار و ۵۰۰ میهمان خارجی شامل سفیران و سرمایه‌گذاران از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: این اداره‌کل امسال برای دومین سال متوالی در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) شرکت می‌کند.
جیلان گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور (اکسپو) از روز شنبه هشتم اردی‌بهشت‌ماه جاری کار خود را آغاز می‌کند.
وی یادآور شد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در غرفه ۴۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان