Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@15:42:57 GMT

یادواره شهدای نیروی انتظامی رضوانشهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۸۷۳۰

یادواره شهدای نیروی انتظامی رضوانشهر برگزار شد

 به گزارش خبرنگار ایرنا فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان لنگرود روز چهارشنبه در این آئین ضمن تبریک هفته ناجا گفت: شهدای نیروی انتظامی برای امنیت کشور جان خودشان را تقدیم کردند.

 سردار حسین مصطفی پور افزود: امروز نیروهای مسلح کشور تحت فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال انجام وظیفه هستند و برای حفظ و دفاع از این مرز و بوم شبانه روز بیدارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان این مطلب که شهدا دانش آموختگان مکتب عاشورا و امام حسین علیه السلام هستند گفت: کربلا سرتاسر درس است و شهدای ما با حضور در مکتب عاشورا درس ایستادگی، پایداری و مقاومت را آموختند.

 فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان لنگرود بیان کرد: دشمن امروز با تمام توان وارد عرصه شده و روی ذهن و فکر جوانان و نوجوانان کار می کند و تنها راه مقابله با این هجمه دشمنان پرداختن به فرهنگ عاشورا و شهداست.

 سردار مصطفی پور گفت: تحقق شعائر اسلامی و عدالت با حضور در صحنه های انقلابی و ایستادگی بدست خواهد آمد و این امر موجب نهادینه شدن فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر  خواهد شد.

 وی ضمن اشاره به اینکه نیروی انتظامی باید پیشینه خودش را حفظ کند گفت: نیروی انتظامی علاوه بر حضور در مرزها و تولید امنیت در سطح جامعه، در دوران دفاع مقدس نیز شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 وی بیان کرد: جوانانی که امروز در نیروی انتظامی خدمت می کنند از نسل سوم انقلاب هستند که باید ضمن توجه به پیشینه این نیرو، مسیر رشد و تعالی را نیز پیدا کنند.

 ایشان افزود: سرمنشأ نیروی انتظامی با انقلاب و بلوغ این نیرو در دوران دفاع مقدس بود و امروز به یک فکر و اندیشه تبدیل شده و به بلوغ کامل در همه زمینه نیز رسیده است.

 فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان در ادامه با اشاره به تقسیمات جبهه های سیاسی داخل کشور نیز گفت: مقیاس سنجش افراد در نظام جمهوری اسلامی باید بر مبنای عشق و علاقه به مکتب قرآن، اهل بیت علیه السلام و ولایت فقیه باشد و برای تشخیص بین حق و باطل، هیچ کس از ما سوال نمی پرسد که اصلاح طلب یا اصول گرا هستید .

رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است و طی هشت سال دفاع مقدس ۱۳۶ شهید، ۳۲ آزاده، دو هزار و ۳۵۸ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و تعداد رزمندگان این شهرستان در سال های دفاع مقدس، ۷۳۶ نفر است و جمعیت شهدای نیروی انتظامی این منطقه ۲۰ نفر می باشد.

۷۲۹۳/۲۰۰۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضوانشهر شهدا هفته نیروی انتظامی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان با بیان اینکه در سال پیش رو نسبت به اصلاح برخی امور اقدام خواهد شد، گفت: این مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته و سعی دارد در این راستا نقش‌آفرینی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوالفضل قربانی شامگاه چهارشنبه _هشتم فرودین _در نشست نوروزی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان ضمن تبریک میلاد امام حسن (ع) اظهار کرد: مجمع نیروهای انقلاب حدود ۱۴ سال پیش شکل گرفته و تا به امروز فعالیت مؤثری داشته است.

وی با بیان اینکه این مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است و سعی دارد در این راستا نقش‌آفرینی کند، افزود: سال گذشته به‌واسطه برگزاری انتخابات سال پر کاری برای مجمع نیروهای انقلاب بود؛ این مجمع از حدود ۴۰ تشکل و یکصد نفر عضو حقوقی تشکیل شده و در مقاطع مختلف به انجام مسئولیت‌های خود می‌پردازد.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان با بیان اینکه در سال پیش رو نسبت به اصلاح برخی امور اقدام خواهد شد، تاکید کرد: در سال گذشته شاهد بی مهری‌هایی بودیم اما خوشبختانه درگیر هیچیک از حاشیه‌سازی‌ها نشدیم.

کد خبر 739795

دیگر خبرها

  • خون شهدای مدافع حرم رژیم صهیونیستی را به نقطه پایانی می‌رساند
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • برگزاری مرحله‌ دوم کنگره‌ شهدای استان مرکزی
  • یادواره شهدای حاج عمران در لرستان برگزار می‌شود