Web Analytics Made Easy - Statcounter

روبرتو مارتینس در آستانه بازی تیم ملی بلژیکی به تحسین بازیکنان تیمش پرداخت. ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مارتینس در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل سن‌مارینو  در رقابت‌های انتخابی یورو 2020 به تمجید از ستارگان تیمش پرداخت.

 سرمربی تیم ملی بلژیک در این باره گفت: ازار پسر بسیار آرامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همیشه به دنبال افتخارات تیمی بوده  و اهمیتی به جوایز فردی نمی‌دهد. حتی اگر اضافه وزن داشته باشد، بازهم می‌تواند بار تیم را به دوش بکشد. او تحت هر شرایطی قادر است خط دفاعی تیم حریف را به هم بریزد و تفاوت ایجاد کند. ادن، استعدادی ذاتی دارد و مهم نیست وزن او چقدر باشد. این استعداد به وزنش بستگی ندارد.

 او در ادامه افزود: در بازی رئال مادرید مقابل بروژ  گفته شد کورتوا اضطراب داشت اما این مسئله درست نیست. او  هنوز هم مشکل معده دارد و باید 2  کیلوگرم از وزنش بکاهد. افزایش وزن یکی از اثرات این بیماری اوست. کورتوااز دوران کودکی آرزوی بازی در رئال مادرید را داشت و به خوبی تاریخ این باشگاه را درک می‌کند. متقاعد شده‌ام  او بهترین دروازه بان جهان است.

 

ژوپیلر لیگ بلژیک| شکست سنگین خنت در خانه صدرنشین/ محمدی نیمکت‌نشین بود

 

ژوپیلر لیگ بلژیک| شکست سنگین خنت در خانه صدرنشین/ محمدی نیمکت‌نشین بود

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی بلژیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی بلژیک تیم ملی بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمره بالای حاج صفی در دربی ایرانی‌های یونان

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در چارچوب  هفته پنجم  لیگ یونان تیم‌های آاک و آریس به مصاف هم رفتند که این بازی با گل‌های پونسه در دقایق ۹ و ۱۴ با نتیجه ۲ بر صفر به سود آاک به پایان رسید تا تیم میزبان سه امتیاز این بازی را کسب کند.

در این بازی احسان حاج صفی از آاک مقابل تیم پونسه که کریم انصاری فرد را به مدت 75 دقیقه در اختیار داشت  نمایش درخشانی ارائه کرد و سازنده یکی از گل های تیمش بود.

حاج صفی که تا پایان بازی در میدان بود بارها کانال کناری زمین را رفت و برگشت و چند ارسال خوب هم برای تیمش انجام داد.

او سازنده گل اول تیمش  در دقیقه 9 بود که با یک و دو و ارسال تند و تیز گلسازی کرد و مورد استقبال همبازیانش قرار گرفت.او در همین نیمه نخست یک موقعیت گل خوب هم داشت که بعد از ارسال همبازی اش از جناح مقابل قصد کنترل توپ را داشت اما موفق نشد و توپ با برخورد به پای چپ این بازیکن از بالای دروازه حریف بیرون رفت.

با این حال حاج صفی در هر دو نیمه مسابقه حضور فعالی در امور تهاجمی تیمش داشت و در بسیاری از کارهای ترکیبی که بعضا منجر به خلق موقعیت می شد با پاس های سالم و ارسال‌های درست  کار تیمش را پیش می برد.با چنین عملکردی او از هر دو برنامه فوتبالی نمره بالایی گرفت به طوری که یکی از آنها برای او نمره 8 و دیگری نمره 8.3 را در نظر گرفت.

آاک با این برد ۶۹ امتیازی شد و در صدر جدول ایستاد. آریس ۴۸ امتیازی هم در رده پنجم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • گل محمد قربانی مانع از شکست «اورنبورگ» نشد
  • مورایس: لیاقت برتری در دربی اصفهان را داشتیم
  • ربیعی: سعی کردیم کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)
  • آینده غرب آسیا به محور مقاومت بستگی دارد
  • دلداری دادن سرجی روبرتو و الخاندرو بالده به پائو کوبارسی پس از شکست بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • لوییس انریکه علیه بهترین خاطره دوران مربیگری!
  • مخالفت رئال مادرید با درخواست کورتوا و آلابا: شما را به منچستر نمی‌بریم!
  • نمره بالای حاج صفی در دربی ایرانی‌های یونان