Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران در پایان روز ششم رقابت‌های جام جهانی پس از شکست مقابل مدافع عنوان قهرمانی با یک پله سقوط در رده نهم قرار گرفت.

به گزارش مشرق، چهاردهمین دوره رقابت‌های جام‌جهانی والیبال از روز سه‌شنبه (۹ مهرماه) با حضور تیم‌های برزیل، آمریکا، ژاپن، لهستان، مصر، آرژانتین، روسیه، ایران، استرالیا، ایتالیا، کانادا و تونس به میزبانی ژاپن آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی والیبال ایران در ششمین روز مسابقات جام جهانی با ترکیب جوان مقابل یاران با تجربه و مهره‌های اصلی آمریکا شکست سنگینی متحمل شد. این چهارمین شکست ایران بود و ملی پوشان با ۶ امتیاز و یک پله سقوط در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

تیم ملی برزیل نیز با پیروزی مقابل آرژانتین با ۶ پیروزی تنها تیم بدون شکست رقابت‌ها باقی ماند و یکه تازه جدول رده بندی است.

تیم ملی تونس با شکست ۳ بر ۲ مقابل کانادا نخستین امتیاز خود را به دست آورد. تیم ژاپن نیز با نتیجه ۳ بر صفر استرالیا را شکست داد و در جایگاه چهارم باقی ماند تا همچنان بهترین تیم آسیایی مسابقات باقی بماند.

* نتایج کامل دیدارهای روز ششم

 ردیف  نتیجه  ۱  تونس ۲ - کانادا ۳  ۲  ایتالیا ۳ - صفر  ۳  آرژانتین صفر - برزیل ۳  ۴  لهستان ۳ - روسیه یک  ۵  آمریکا ۳ - ایران یک  ۶  ژاپن ۳ - استرالیا صفر

 * جدول رده بندی در پایان روز ششم

 ردیف  تیم‌ها  برد  باخت  امتیاز  ۱  برزیل  ۶  -  ۱۸  ۲  آمریکا  ۵  یک  ۱۶  ۳  لهستان  ۵  یک  ۱۵  ۴  ژاپن  ۴  ۲  ۱۲  ۵  روسیه  ۳  ۳  ۹  ۶  ایتالیا  ۳  ۳  ۸  ۷  کانادا  ۳  ۳  ۸  ۸  مصر  ۲  ۴  ۷  ۹  ایران  ۲  ۴  ۶  ۱۰  آرژانتین  ۲  ۴  ۶  ۱۱  استرالیا  یک  ۵  ۲  ۱۲  تونس  -  ۶  یک

 در این رقابت‌ها رده بندی تیم‌ها ابتدا بر اساس بردها و باخت‌ها، سپس امتیازات و پس از آن با توجه به ست‌های برده و باخته مشخص می‌شود.

 * برنامه دیدارهای روز هفتم

 ردیف  تیم‌ها  تاریخ  ساعت  ۱  آرژانتین - کانادا  پنجشنبه ۱۸ مهر  ۵:۳۰  ۲  لهستان - مصر  پنجشنبه ۱۸ مهر  ۷:۰۰  ۳  تونس  - ایران  پنجشنبه ۱۸ مهر  ۸:۳۰  ۴  ایتالیا - استرالیا  پنجشنبه ۱۸ مهر  ۹:۳۰  ۵  آمریکا - برزیل  پنجشنبه ۱۸ مهر  ۱۲:۳۰  ۶  ژاپن - روسیه  پنجشنبه ۱۸ مهر  ۱۳:۵۰

روسیه با ۶ قهرمانی به همراه برزیل و آمریکا با دو مدال طلا پرافتخارترین تیم‌های جام جهانی والیبال هستند. همچنین تیم‌های کوبا، ایتالیا و آلمان نیز هر کدام یک قهرمانی در جام جهانی والیبال دارند.

سعید معروف، جواد کریمی، امیر غفور، پوریا یلی، پوریا فیاضی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، علی شفیعی، مسعود غلامی، علی اصغر مجرد، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا مؤذن ۱۳ بازیکن ایران در چهاردهمین دوره مسابقات جام جهانی هستند. سید محمد موسوی بزرگ ترین غایب ایران در این مسابقات است که به دلیل خستگی و مشکلات شخصی با موافقت ایگور کولاکوویچ در این مسابقات حضور ندارد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران جدول رده بندی کولاکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۹۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد

 در ششمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل و در فینال تپانچه ۲۵ متر بانوان هانیه رستمیان در رده پنجم ایستاد. رستمیان در مسابقات قهرمانی جهان در مصر سهمیه حضور در المپیک پاریس را به دست آورده بود.

هانیه رستمیان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد. وی همچنین رکورد ایران در رویداد‌های برون مرزی که پیش‌تر در اختیار خودش بود را یک نمره ارتقا داد.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: جنگ غزه نتایج معکوسی برای ما داشت
  • بازگشت برزیلی‌ها به غمگین‌ترین جایگاه جدول
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • اسطوره تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!