Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@11:15:17 GMT

تکذیب واگذاری باشگاه رایکا بابل

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۹۳۲۴

به گزارش ایلنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه رایکا بابل؛ چندی پیش در محافل ورزشی خبر از واگذاری باشگاه رایکا بابل مطرح شد که مالکین باشگاه رایکا، این موضوع را تکذیب کردند و اعلام نمودند که هیچ بحثی در این خصوص تاکنون نشده است.

باشگاه رایکا آماده است که همانند تمامی باشگاه‌های فعال در فوتبال کشور، اسپانسر یا تبلیغات جذب کند و بابت این موضوع استقبال می‌کند اما موضوعی بابت واگذاری این باشگاه مطرح نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ یک لیگ دسته اول لیگ آزادگان رایکا بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر

به گزارش "ورزش‌سه"، در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ یک دو تیم خیبر خرم آباد و دریا کاسپین بابل در ورزشگاه تختی خرم آباد به مصاف هم رفتند و در پایان در حالی که تصور می‌شد خییر در خانه مقابل هواداران خودی به یک پیروزی آسان دست پیدا کند، به سختی و با نتیجه 4 بر 3 موفق به شکست شاگردان داود سیدعباسی شد.

جالب اینکه مسابقه پرگل خیبر و دریای بابل در نیمه اول فقط یک گل داشت که در ثانیه‌های پایانی با اشتباه مدافع خیبر وارد دروازه این تیم شد.

به همین دلیل شاگردان مهاجری با توپ پر در نیمه دوم وارد زمین شدند و با دو گل که در دقایق 58 و 68 توسط فرید امیری و حسین شهابی از میهمان خود پیش افتادند.

دو دقیقه بعد اما مهدی مومنی مهاجم سابق استقلال تهران بار دیگر بازی را به تساوی کشاند تا حساسیت بازی به اوج برسد. 

هفت دقیقه بعد حسین ابرقویی گل سوم تیمش را وارد دروازه بابل کرد، اما این گل هم 10 دقیقه بعد با ضربه سینا قنبرپور پاسخ داده شد.

این مسابقه در حال پایان با تساوی 3 بر 3 بود که داور برخوردی در محوطه جریمه را پنالتی اعلام کرد و مهرداد قنبری بازیکن باتجربه خیبر موفق این موقعیت را به گل تبدیل کند تا تیم مهاجری یک پیروزی شیرین را جشن بگیرد.

با این پیروزی خیبر 64 امتیازی شد تا ضمن پشت سر گذاشتن باخت هفته گذشته مقابل سایپا با توجه به تساوی و فرصت سوزی چادرملو اختلافش با این تیم به عدد 7 برسد. در سوی دیگر هم دریای بابل 22 امتیازی باقی ماند و همچنان در منقطه سقوط قرار دارد.

دیگر خبرها

  • طغیان رودخانه میرود در بابل
  • تصادف مینی بوس با کامیون در بابل ۲ مصدوم داشت
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • صدرنشینی خیبر با موج‌های دریای بابل
  • لیگ‌یک/ پیروزی پر گل صدرنشین در بازی نفس‌گیر