Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ از ابتدای فصل جدید لیگ‌های اروپایی، توماس مولر مهاجم باسابقه تیم فوتبال بایرن مونیخ جایی در ترکیب اصلی باواریایی‌ها نداشته است. در همین راستا دیلی میل از تمایل این مهاجم ۳۰ ساله برای ترک مونیخ در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان خبر داده است و حتی احتمال حضور او در لیگ جزیره را نیز مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اضافه شدن فیلیپ کوتینیو به ترکیب بایرن، نیکو کواچ، سرمربی این تیم از مولر در ترکیب اصلی استفاده نمی‌کند و این بازیکن بیشتر به عنوان بازیکن جانشین برای تیمش بازی می‌کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی بایرن مونیخ زمستان فوتبال برنا خبرگزاری برنا توماس مولر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، اخراج آرائوخو در دیدار برابر پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا انتقادات بسیار زیادی را از او به همراه داشت و بسیاری مدعی شده بودند که دلیل شکست و حذف بارسا در این بازی ۱۰ نفره شدن آنها بوده است.

همین موضوع باعث شد که این بازیکن در چند روز اخیر به موضوع بحث اصلی رسانه‌ها و هواداران تبدیل شود و حتی انتقادهایی از سوی ایلکای گوندوگان از او مطرح شد که جنجال و حواشی زیادی را هم در این تیم به همراه داشت.

حالا خبر داده است که نمایندگان این ستاره اهل اروگوئه مذاکرات‌شان را با باشگاه بایرن مونیخ آغاز کرده‌اند و مدیران این باشگاه امیدوار هستند که به توافق شخصی با این بازیکن برسند و پس از آن بتوانند باشگاه بارسلونا را هم برای فروش او راضی کنند.

بایرن تقریبا از یک سال قبل علاقه زیادی به جذب آرائوخو ابراز کرده بود و حتی پیشنهادهایی را هم به بارسلونا ارائه کرد که مورد قبول آنها قرار نگرفت. گفته می‌شود مبلغ مورد نظر بارسا برای فروش این بازیکن بسیار بالاست اما بایرن حاضر نیست بیشتر از ۷۰ میلیون یورو برای خرید او پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با اونیون برلین
  • آغاز مذاکرات ستاره جنجالی بارسلونا با بایرن مونیخ
  • ستاره بایرن: به‌به، منتظر تونی‌های رئال هستم!‏
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • با وجود نارضایتی از شرایط فعلی، کیم مین جائه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ نیست
  • رسمی؛ سالزبورگ به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • چالش پاسکاری توماس مولر و یوسوا کیمیش در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی