Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@12:03:35 GMT

بایدن: ترامپ خیانت کرده و باید استیضاح شود

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۹۳۶۸

بایدن: ترامپ خیانت کرده و باید استیضاح شود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، بایدن روز چهارشنبه طی سخنانی در شهر «روچستر» ایالت نیوهمپشایر، گفت: «دونالد ترامپ» سوگند ریاست جمهوری خود را نقض کرده، او به این ملت خیانت کرده و مرتکب اقدماتی شده که قابل استیضاح است. برای حفظ قانون اساسی، دموکراسی و همگرایی درونی کشور او باید استیضاح شود.
بایدن تاکنون از درخواست مستقیم برای استیضاح ترامپ خودداری کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات وی با واکنش توئیتری ترامپ مواجه شد.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نیز طی یادداشتی توییتری نوشت: چقدر رقت‌انگیز است وقتی می‌بینم جو بایدن خواب‌آلود و پسرش هانتر که به رای‌دهندگان آمریکایی زیان وارد کرده و میلیون‌ها دلار از دستکم دو کشور غارت کرده است، خواستار اسیتضاح من می‌شود. من کار اشتباهی مرتکب نشدم. کارزار ناکام جو انتخاب دیگری برایش باقی نگذاشته است.
مجلس نمایندگان آمریکا در هفته‌های اخیر تحقیقاتی را برای استیضاح ترامپ آغاز کرده است. ماجرا هنگامی آغاز شد که یک افشاگر ناشناس اعلام کرد ترامپ سوم مرداد ماه در تماس تلفنی با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهوری اوکراین خواسته است که تحقیقاتی را در مورد فعالیت‌های اقتصادی بایدن و پسرش در آن کشور انجام دهد.
این موضوع باعث شده است تا شماری از کمیته‌های مجلس نمایندگان آمریکا تحقیقاتی را در مورد سوءاستفاده ترامپ از قدرت و استیضاح وی آغاز کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ریاست جمهوری قانون دموکراسی استیضاح دلار استیضاح ایالات متحده آمریکا دموکراسی ریاست جمهوری آمریکا جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ضعیف ترین فرمانده کل قوا در آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، اکثر مردم آمریکا عملکرد رییس جمهور این کشور در زمینه فرماندهی نیروهای مسلح و ارتش این کشور را ضعیف ارزیابی می کنند.

نتایج نظرسنجی جدید «راسموسن» نشان داد که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها بر این باورند که «جو بایدن» رییس‌جمهور آمریکا در مقایسه با اسلاف اخیر، فرمانده کل قوای ضعیف‌تری ارزیابی شده است.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، از هزار و ۱۱۴ شرکت کننده در این نظرسنجی، ۵۳ درصد بر این باورند که بایدن در مقام ریاست ارتش این کشور از روسای جمهور پیشتر آمریکا عملکرد ضعیفی داشته است.

در نظرسنجی ماه می سال ۲۰۲۱ راسموسن، ۴۳ درصد از پاسخ‌دهندگان بر این باور بودند که بایدن ضعیف‌تر از دیگر روسای جمهور سابق این کشور عمل کرده است.

کد خبر 6063753

دیگر خبرها

  • تلاش جمهوری خواهان برای استیضاح وزیر امنیت داخلی بایدن
  • وزیر امنیت داخلی بایدن استیضاح می‌شود
  • این کسی است که می‌تواند آمریکا را نابود کند | آمریکایی‌ها اینگونه خود را برای جنگ داخلی آماده می‌کنند
  • بایدن و ترامپ هر دو با کاهش رای دهندگان خود مواجه شده‌اند
  • ترامپ؛ کسی که می‌تواند آمریکا را نابود کند
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • بایدن ضعیف‌ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • بایدن ضعیف ترین فرمانده کل قوا در آمریکا