Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@08:11:20 GMT

اسکیت را در بازار چند بخریم؟ + قیمت

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۹۴۱۹

اسکیت را در بازار چند بخریم؟ + قیمت

قیمت انواع اسکیت در بازار به شرح زیر است :

      .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاغذ ph و کاغذ تونسل را از کجا بخریم ؟

در ادامه محتوا انواع کاغذ ph و کاغذ تورنسل و تفاوت و طرز استفاده از هر یک را بررسی می کنیم

PH چیست ؟

PH یا پی اچ، معیاری برای تعیین سطح اسیدیته یا قلیاییت محلول ها به شکل لگاریتمی است. این شاخص با رنگ آمیزی کاغذ PH بر اساس جدول رنگی، PH را از ۰ تا ۱۴ معین می کند. PH، که به فارسی پی اچ تلفظ می شود، یک معیار لگاریتمی برای سنجش میزان اسیدیته یا قلیاییت محلول ها است. این شاخص با استفاده از کاغذ PH که در مجاورت محلول ها رنگ خود را تغییر می دهد، از ۰ (کاملاً اسیدی) تا ۱۴ (کاملاً قلیایی) محاسبه می شود.

کاغذ ph چیست ؟

کاغذ پی اچ یا کاغذ ph ، کاغذی است حاوی مواد نشان دهنده و نمایانگر PH که هنگام برخورد با محلول ها و مایعات واکنش نشان داده و با دگرگونی رنگ بر اساس جدول رنگی معین، PH محلول را مشخص می کند.

کاغذ تورنسل چیست ؟

کاغذ تورنسل یا کاغذ لیتموس، به گفته وب سایت فروشگاه لوازم آزمایشگاهی پارسا parsalab.com کاغذی آغشته به ماده ای قرمز رنگ طبیعی است که برای تشخیص وضعیت اسیدی یا قلیایی محلول ها به کار می رود. این کاغذ هنگام قرار گرفتن در محلول، در صورت اسیدی بودن محیط به رنگ قرمز و در صورت قلیایی بودن به رنگ آبی تغییر می کند. کاغذ تورنسل که رنگ طبیعی دارد، در محیط خنثی (PH=7) تغییر رنگ نمی دهد و همان رنگ اولیه خود را حفظ می کند.

مشاهدۀ قیمت انواع کاغذ PH

کاغذ تورنسل به عنوان یک شناساگر کیفی و نه بسیار دقیق برای تشخیص اسیدی یا قلیایی بودن محلول ها شناخته می شود و گاهی اوقات تغییر رنگ آن ممکن است به دلایل دیگری غیر از اسیدی یا قلیایی بودن محلول باشد. به عنوان مثال، کاغذ تورنسل ممکن است در مجاورت گاز کلر به رنگ سفید درآید، زیرا یون های هیپوکلریت موجود در گاز کلر می توانند رنگ کاغذ را از بین ببرند که این تغییر رنگ ارتباطی به اسیدی یا قلیایی بودن محلول ندارد.

انواع کاغذ پی اچ انواع کاغذ ph از نظر فرم ظاهری کاغذ pH رولی این نوع کاغذها به صورت رولی و معمولا یک نوار باریک 4.5 متری در بازار عرضه می شوند، که به کاربران امکان می دهد تا به راحتی مقدار لازم از آن را بریده و استفاده کنند. رول های بزرگ تر برای کاربردهایی مانند آزمایشگاه های صنعتی و بررسی های حجیم مناسب اند. کاغذ pH تک استریپ این نوع کاغذها به صورت نوار های کوچک و تکی به طول نهایتا 4 الی 6 سانتی متری هستند معمولا در بسته بندی 10 عددی هستند که برای کاربرد های تحقیقاتی و آموزشی مناسبند. انواع کاغذ PH از نظر رنج سنجش کاغذ PH ۰ تا ۱۴: برای سنجش گسترده اسیدها و بازها. کاغذ PH ۰ تا ۷: برای سنجش گسترده اسیدها. کاغذ PH ۷ تا ۱۴: برای سنجش گسترده بازها. کاغذ PH ۶ تا ۹: برای سنجش دقیق اسیدها و بازهای ضعیف. کاغذ PH ۱۰ تا ۱۲: برای سنجش دقیق بازهای ضعیف. کاغذ PH ۱۲ تا ۱۴: برای سنجش دقیق بازهای نسبتا قوی. کاغذ PH ۱ تا ۱۱: برای سنجش دقیق بازهای قوی. مقایسه کاغذ PH رولی با کاغذ PH تک استریپ

کاغذ PH تک استریپ اکثرا شامل ۱۰۰ برش کاغذی به طول تقریبی ۵ سانتی متری است که هر برش حاوی ماده نشان دهنده در نوک خود بوده و تنها برای یک بار مصرف طراحی شده اند. در مقابل، کاغذ PH رولی به صورت یک رول نواری به طول چند متر است که کل نوار با ماده نشان دهنده آغشته شده است. بنابراین، می توان نوک کاغذ PH رولی را در محلول فرو برد، سپس قسمتی که خیس نشده را برید و برای آزمایش های بعدی از باقیمانده آن استفاده کرد. به عنوان مثال، یک رول ۴.۵ متری می تواند در صورتی که برای هر آزمایش تنها ۲ سانتی متر از رول استفاده شود، برای ۲۰۰ بار مورد استفاده قرار گیرد، در حالی که تک استریپ تنها برای ۱۰۰ آزمایش کافی است.

خرید کاغذ PH

برای خرید یا اطلاع از قیمت کاغذ PH می‌توانید با شرکت پارسا عرضه کننده انواع کاغذ PH تماس حاصل کنید.

تلفن دفتر فروش: ۴۴۲۹۷۲۹۲

پاسخگویی پیامکی و تلگرامی: ۰۹۱۹۶۷۸۷۷۱۸

نحوه کار و طرز استفاده از کاغذ ph

برای استفاده از کاغذ PH، قسمتی از نوک یک نوار کاغذ PH به طول حدود ۵ سانتی متر را در محلول قرار داده و کمتر از ۱۰ ثانیه نگه می دارید. سپس نوار کاغذی را بیرون می آورید و منتظر می مانید تا تغییر رنگ روی کاغذ اتفاق بیفتد. با استفاده از جدول رنگی PH که درون بسته بندی کاغذ PH قرار دارد، عدد محلول را مشخص می کنید.

نگهداری کاغذ PH : کاغذ PH اکثرا باید در دمای ۲+ تا ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

تفاوت کاغذ تورنسل و کاغذ pH کاغذ تورنسل برای سنجش کلی سطح اسیدیته یا بازیته استفاده می شود، در حالی که کاغذ pH برای سنجش دقیق تر pH محلول ها مورد استفاده قرار می گیرد. کاغذ تورنسل به صورت عمومی فقط تغییر رنگ خاصی در برابر اسید یا باز نشان می دهد، در حالی که کاغذ pH می تواند مقدار دقیق تری از pH محلول را نشان دهد. انواع کاغذ تورنسل

کاغذ تورنسل دارای دو نوع آبی و قرمز است:

کاغذ تورنسل یا لیتموس آبی: برای محیط های اسیدی استفاده می شود. کاغذ تورنسل یا لیتموس قرمز: برای محیط های بازی استفاده می شود. نحوه استفاده از کاغذ تورنسل کاغذ تورنسل را از بسته خود خارج کنید و به اندازه مورد نیاز برش دهید. کاغذ تورنسل را در محلولی که می خواهید اسیدیته یا بازیته آن را سنجش کنید، فرو کنید. تغییر رنگ کاغذ به مدت معینی زمان صبر کنید و سپس رنگ آن را با رنگ های مقایسه ای مقایسه کنید تا میزان اسیدیته یا بازیته محلول را تشخیص دهید. بر اساس تغییر رنگ کاغذ، میزان اسیدیته یا بازیته محلول را تحلیل کنید و نتایج را ثبت کنید. رنگ کاغذ پی اچ در اسید و باز

کاغذ ph در محیط های اسیدی معمولا به طیف رنگی زرد و قرمز و در محیط های بازی طبف رنگی آبی و بنفش در می آید.

رنگ کاغذ پی اچ در محیط خنثی

در محیط خنثی، کاغذ pH اکثرا رنگی ندارد و اغلب به رنگ اولیه کاغذ است.

اسیدها رنگ کاغذ تورنسل را چه رنگی می کند ؟

اگر کاغذ تورنسل آبی رنگ را به قرمز تغییر دهد، این نشان دهنده حضور اسید در محلول است.

رنگ کاغذ تورنسل در محیط بازی

اگر کاغذ تورنسل قرمز رنگ را به آبی تغییر دهد، این نشان دهنده حضور باز در محلول است.

منبع:

کاغذ ph سایت فروشگاه پارسا

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898327

دیگر خبرها

  • کاغذ ph و کاغذ تونسل را از کجا بخریم ؟
  • جلسه وبیناری رئیس فدراسیون اسکیت با مقامات اینلاین هاکی روسیه
  • کولر آبی بخریم یا گازی؟
  • اسکیت سواری با سرعت دیوانه وار 100 کیلومتر برساعت! (فیلم)
  • با ۲۰۰ میلیون چه خودرویی بخریم؟
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد
  • کتاب نو بخریم یا کتاب دست دوم؟
  • پایان مسابقات دسته‌های آزاد اسکیت سرعت بانوان ایران
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت طلا و سکه در بازار/ طلا و سکه بخریم یا نخریم؟
  • مدال برنز مسابقات قهرمانی اسکیت کشور به دختر بجنوردی رسید