Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره بایرن مونیخ در چهل و پنجمین بازی ملی خود، کاپیتان مانشافت بود.

طرفداری- با توجه به نیمکت نشینی مانوئل نویر در بازی آلمان-آرژانتین، یاشوا کیمیش در 24 سالگی، بازوبند کاپیتانی ژرمن ها را به بازو بست.

پس از تساوی 2-2 آلمان و آرژانتین، کیمیش در مصاحبه ای با RTL گفت:

در این سن، بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی آلمان، حس فوق العاده ای داشت و مایه افتخارم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم متاسفانه بیش از حد منفعل بودیم و دو گل دریافت کردیم. این مشکل برخی مواقع در تیم ملی دیده می شود. گنابری همیشه باعث بهتر شدن بازی تیم می شود؛ پویایی، سرعت، قدرت دریبل زنی و تمام کنندگی او، همیشه حریف را به دردسر می اندازد. وی بازیکن فوق العاده ای است که می تواند به بهبود بازی هر تیمی کمک کند.

کیمیش در مورد توماس مولر افزود:

نمی دانم که آیا او قصد ترک بایرن مونیخ را دارد یا خیر. درک می کنم که بازی نکردن، سخت است. در زمان آنچلوتی، خیلی از مواقع روی نیمکت بودم پس طبیعی است که ناراضی باشید. کاملاً واضح است که مولر می خواهد در ترکیب ثابت تیم به میدان برود. تصور بایرن مونیخ بدون مولر سخت است. او یکی از شخصیت های هویت بخش بایرن مونیخ مثل لام و شواین اشتایگر است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیزو در مدار مونیخ؛ اسطوره تیم ملی فرانسه به آلمان می رود؟

سران باشگاه بایرن‌مونیخ در تازه‌ترین اقدام خود به منظور انتخاب جایگزینی برای مرد آلمانی نیمکت تیم فوتبال این باشگاه، با یک گزینه جذاب وارد مذاکره شدند!

به گزارش ایرنا، مسوولان باشگاه بایرن‌مونیخ بعد از تایید عدم حضور ژابی آلونسو و ماندن وی در بایرلورکوزن، درصدد هستند تا با انتخاب بهترین گزینه، خیالشان را از بابت نیمکت این تیم در بوندسلیگا و رقابت‌های اروپایی راحت کنند.

با توجه به خداحافظی توماس توخل در تابستان از جمع باواریایی‌ها، مسوولان این تیم در تازه‌ترین اقدام خود با زین‌الدین زیدان، اسطوره و سرمربی اسبق رئال‌ مادرید و تیم ملی فرانسه وارد مذاکرات اولیه شده و به دنبال آن هستند تا زیزو را به آلمان بیاورند.

تماس‌های اولیه با مدیر برنامه‌های زیدان برقرار شده و سران مونیخی راهکارهای حضور وی در بایرن‌مونیخ را ارزیابی می‌کنند. با توجه به اینکه زیزو بعد از جدایی از جمع کهکشانی‌ها چند پیشنهاد همکاری را رد کرده است، باید دید که آیا او در پایان با سران بایرن به توافق خواهد رسید یا خیر. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بی‌توجهی‌عجیب‌بیل‌به‌شرکت‌درکارهای‌دفاعی(عکس) کروس: زیدان باعث پیشرفت من شده است

دیگر خبرها

  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است
  • فلوریان ویرتس بخشی جدایی ناپذیر از برنامه‌های بایرن مونیخ
  • پایان راه اسطوره؛ توماس مولر با اتمام قراردادش از فوتبال خداحافظی می‌کند؟
  • اسکای آلمان: تماس بایرن مونیخ با زیدان صرفا یک شایعه است!
  • رابرت آندریش: تا حالا فقط بایرن مونیخ بود، حالا وقت بایرلورکوزن است
  • بایرلورکوزن برای نخستین بار قهرمان بوندس‌لیگا شد
  • زیزو در مدار مونیخ؛ اسطوره تیم ملی فرانسه به آلمان می رود؟
  • ماتیاس دلیخت: بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ؟ من رابطه خوبی با او دارم
  • بدبیاری بایرن قبل از مصاف حساس با آرسنال
  • پاسخ توخل و مولر به ادعای عجیب هامان