Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بر اساس آمار گمرک در سال ۹۷ بیش از ۱۳۷ تن فیلتر‌های مخصوص دستگاه تصفیه آب از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است. تاریخ انتشار: 02:30 - 18 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۷۰۳۸ به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، آمار گمرک از تجارت خارجی سال ۹۷ نشان می‌دهد که در این مدت بیش از ۱۳۷ تن فیلتر‌های مخصوص دستگاه تصفیه آب از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برای واردات این حجم از فیلتر‌های مخصوص دستگاه تصفیه آب ۶۷۳ هزار و ۱۰۴ دلار، ارز از کشور خارج شد که معادل ریالی آن بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۲۷۰ میلیون و ۳۴۷ هزار و ۵۸۰ ریال در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

فیلتر‌های مخصوص دستگاه تصفیه آب از کشور‌های ترکیه، ایتالیا، تایوان، بلژیک وارد کشور شده است.

بنا بر آمار منتشره از سوی گمرک بیشترین واردات فیلتر‌های مخصوص دستگاه تصفیه آب از کشور ترکیه به حجم بیش از ۴۲۱ تن و به ارزش ۱۳۷ هزار و ۱۱۰ دلار بوده است.  
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گمرک فیلتر واردات ترکیه گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹۰هزارتن کالا از گمرک ریلی رازی به خارج از کشور ترانزیت شد

اکبر خدادوست در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گمرک ریلی رازی تنها مبدا تجاری و ترانزیتی ریلی از ایران به اروپا ست و نقش مهمی را در صادرات و ترانزیت کالا از طریق ریلی به خارج از کشور ایفا می‌کند، در این راستا در شش ماه گذشته بیش از ۱۹۰ هزار تن انواع کالا از این مبدا ریلی به داخل و خارج از کشور ترانزیت شد.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته بیش از ۲۹۰ هزار تن انواع کالا به ارزش ۲۶۴ میلیون دلار از طریق بیش از ۲ هزار دستگاه واگن قطار ترانزیت شد که از نظر ارزش و وزن نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۲ درصد رشد داشته است.

خدادوست خاک روی، ورق فولادی و ام دی اف را از جمله کالاهای ترانزیتی در این مدت دانست و افزود: افغانستان، ترکمنستان و ترکیه از جمله کشورهای مقصد ترانزیت ریلی کالا از گمرک رازی بودند.

مدیر گمرک رازی این گمرک را یکی از مهمترین مبادی صادراتی کشور دانست و تصریح کرد: در یک سال گذشته ۱۷۷ هزار تن انواع کالا به ارزش ۷۲ میلیون دلار از این گمرک به صورت ریلی صادر شده است که مصالح ساختمانی، زغال سنگ و میلگرد از مهمترین کالاهای صادراتی بودند.

از ابتدای امسال بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسافر از مرز و پایانه رازی تردد کردند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۰ درصد رشد داشته است.

این پایانه سالانه میزبان بیش از یک میلیون ۲۰۰ هزار نفر مسافر است و و پارسال رتبه نخست را در ترد د مسافر در بین پایانه‌های استان آذربایجان غربی به خود اختصاص داد.

کد خبر 6086223

دیگر خبرها

  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • ۱۹۰هزارتن کالا از گمرک ریلی رازی به خارج از کشور ترانزیت شد
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر
  • شستشوی ۷ مخزن با ظرفیت ۵۲ هزارو ۶۰۰ مترمکعب در ارومیه
  • یک دستکش مخصوص با چراغ ضدآب + فیلم
  • آخرین وضعیت تردد کامیون ها در گمرک مرزی آستارا | تردد به حالت عادی برگشت
  • تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت + فیلم
  • آمار مشارکت دستگاه‌ها در نماز جماعت آمار خوبی نیست
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود