Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علیرضا سجادی عصر چهارشنبه در بازدید از بیمارستان نبی اکرم عسلویه اظهار داشت: علیرغم تلاش های فراوان، این بیمارستان ۳۲ تخت خوابی پاسخگوی نیاز شهرستان و خیل عظیم مراجعین نیست.

وی خطاب به مدیران عامل شرکت‌های مستقر در منطقه پارس جنوبی گفت: ما منکر خدمات شما به جامعه محلی در راستای مسئولیت های اجتماعی که کارهای خوبی هم انجام شده و در برخی اوقات تبیین کرده ایم، نیستیم ولی متأسفانه باید گفت که این بیمارستان زیبنده پارس جنوبی جایی که ۵۰ درصد ذخایر گازی کشور را در خود جای داده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار عسلویه تصریح کرد: وجود ۱۶ فاز پالایشگاهی، بیش از ۳۰ واحد پتروشیمی و نیروگاه‌های عظیم، همه و همه ظرفیت های بسیار مهمی هستند که هر کدام به تنهایی برای ساخت یک بیمارستان مجهز توجیهی کاملاً منطقی است.

سجادی به مدیران عامل شرکت های منطقه متذکر شد: حادثه خبر نمی‌کند و اگر اتفاقی در تاسیسات رخ دهد آیا این بیمارستان پاسخگو نخواهد بود.

وی با مخاطب قرار دادن مدیران عامل شرکت های مستقر در منطقه بیان کرد: شما علاوه بر جامعه محلی که در راستای مسئولیت های اجتماعی می بایست در قبال آنها مسئول و پاسخگو باشید پرسنل زحمت کش خودتان را هم مد نظر قرار دهید. مراقب باشید که زود دیر می‌شود.

کد خبر 4742505

منبع: مهر

کلیدواژه: عسلویه بوشهر پارس جنوبی اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین گردشگری شیراز بیرجند شهرکرد نیروی انتظامی استانداری سمنان یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۵ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۳ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6082287

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد انرژی و پروتئین از گندم تامین می‌شود
  • هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • تهران قدیم| ماجرای ساخت اولین بیمارستان پایتخت/ تصویری خاص از فضای بیمارستان و بیماران در ۱۵۰ سال پیش
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • انفجار در بزرگترین شرکت جنگ افزار سازی انگلیس
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد
  • تامین ۶۰ درصد برق کشور از طریق بورس انرژی در سال ۱۴۰۳
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • تعیین وضعیت پزشکی۹۷ درصد از زائران حج در سیستان و بلوچستان