Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@16:14:15 GMT

قدردانی فدراسیون فوتبال از باشگاه تراکتور

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۰۹۷۰۶

به گزارش فارس از تبریز، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال، با ارسال نامه‌ای به باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، از همکاری‌های ارزشمند و ثمربخش این باشگاه در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده در جریان بازدید مسئولان فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی در تبریز تشکر و قدردانی کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

پیرو گزارش مدیریت محترم تیم‌های ملی در جریان بازدید مسئولین فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی فوتبال در شهر تبریز و همچنین تماشای دیدار تیم‌های تراکتور و پارس جنوبی جم، شاهد همکاری‌های ارزشمند و ثمربخش حضرتعالی و همکاران بزرگوارتان در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدینوسیله صمیمانه‌ترین سپاس و احترام خود را جهت این همکاری ارزشمند و همیاری با فرزندانتان در تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، تقدیمتان می‌داریم.

سلامتی، بهروزی و موفقیت روزافزون را از خداوند متعال برایتان خواستارم.

گفتنی است؛ حضور و تشویق هواداران پرشور تراکتور در جریان بازی تیمشان مقابل پارس جنوبی در چارچوب هفته ششم لیگ برتر، شگفتی مارک ویلموتس و هیئت همراه را در پی داشت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره دیدار دو تیم مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر برگزار شد و از سوی رحمان احمدی مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

جریمه نقدی سپاهان و 4 باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده

 

وی به همین خاطر به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد که این به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد