Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینکه این روزها دو کارگردان ایرانی در ترکیه فیلمسازی می کنند، اصلا جای تعجب ندارد اما محمد حسین لطیفی و حسن فتحی چهره های منتخب خبرگزاری برنا در هفته ای که گذشت هستند چرا که بعد از مدت ها سریال سازی، تصمیم گرفتند در جشنواره فجر امسال صاحب فیلم باشند، پس عازم ترکیه شدند.

سرهنگ علیفر گزارشگر ممنوع الکار تلویزیون که با گزارش معروفش در پیوستن سید جلال حسینی به تیم لوانته اسپانیا او را در پرسپولیس هم نیمکت نشین کرد، دوباره هفته گذشته به میادین بازگشت تا مخاطبان شبکه ورزش از گزارش های جذاب این گزارشگر پیشکسوت فوتبال کماکان لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرم محمدی یکی از بازیگران موفق و با کارنامه سینما و تلویزیون ایران است که سالهاست در آثار مختلف نمایشی حضور کمرنگ دارد. بازیگر سریال «پدر سالار» که سابقه حضور جلوی دوربین مرحوم علی حاتمی را نیز برای فیلم «مادر» دارد این بار رخ در رخ حشمت فردوس جلوی دوربین سعید سلطانی پول پرتقال های غرق شده را می بخشد. به نظر می آید اکرام محمدی در این نقش بازگشت مجددی به دنیای بازیگری داشته باشد، چراکه به رغم کوتاه بودن نقش در طول، کاراکتر به خوبی بر هیبت او نشسته است و انصافا در لحظاتی از سریال پارتنر مناسبی برای داریوش ارجمند محسوب می شود.

علیرضا قربانی خواننده محبوب سنتی کشورمان توانست جایزه Global Music Awards را برای قطعه «رویا» دریافت کند و این موضوع بر همگان ثابت شود که موسیقی اصیل ایرانی در دنیا شنیده می شود.

نمی توان کتمان کرد که داود میرباقری بر گردن سریال سازی این مملکت حقی جبران ناپذیر دارد. او بخش عمده ای از عمر خود را به مطالعه و تحقیق درخصوص تاریخ اسلام و حواشی آن اختصاص داده و بی تردید این هنرمند فکور ایرانی یکی از مهم ترین عناصر در انعکاس تاریخ اسلام از طریق رسانه ملی بوده است. کارنامه درخشان میرباقری بعد از امام علی (ع) ، معصومیت از دست رفته، مسافر ری و مختارنامه حالا با «سلمان فارسی» کامل می شود. به هر حال خیلی ها منتظر هستند تا دستپخت جدید کارگردان «شاهگوش» را از رسانه ملی ببینند. توقع می رود «سلمان فارسی» بعد از «مختارنامه» امضای متفاوت دیگری از خالق «دندان طلا» باشد.

هفته گذشته چهره های دیگری چون مهناز افشار، عادل فردوسی پور، داریوش ارجمند و... نیز کماکان پر خبر بودند. سریال «ترور خاموش» هم پرمخاطب و پر سر و صدا پیش می رود و پرویز فلاح پور یکی از نقش های متفاوت سال های اخیرش را در این سریال تجربه می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون داریوش ارجمند موسیقی سینما حسن فتحی ستایش علیرضا قربانی محمدحسین لطیفی مجتبی احمدی سلمان فارسی سرهنگ علیفر پدر سالار ترور خاموش مست عشق اکرم محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۹۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان هفدهمین جشنواره موسیقی جوان منتشر شد/اضافه‌شدن چند بخش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در چهار بخش اصلی؛ «موسیقی دستگاهی ایران»، «موسیقی نواحی»، «موسیقی کلاسیک»، «آهنگسازی» و یک بخش ویژه «شناخت و حفظ ردیف» با مشارکت گسترده استادان برجسته موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار خواهد شد.

این جشنواره برای سه گروه سنی «الف» ۱۵ تا ۱۸ سال: متولدین سالهای ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷، «ب» ۱۹ تا ۲۳ سال: متولدین سالهای ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۳ و «ج» ۲۴ تا ۲۹ سال: متولدین سالهای ۱۳۷۳ تا ۱۳۷۸ طراحی شده است؛ متقاضیانی که سن آنها از ۱۵ سال کمتر است، درصورت آمادگی و تمایل، می توانند آثار خود را برای بررسی در گروه «الف» ارسال کنند.

برای شرکت در جشنواره ارسال اجرای رپرتوار مشخص شده برای هر بخش به صورت ضبط ویدیویی و در موعد مقرر (از یکم تا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) از طریق سامانه «بامک» به دبیرخانه جشنواره ملاک قرار می‌گیرد.

پس از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی، توسط هیات‌های داوران، در صورت لزوم، از پذیرفته‌شدگان برای‌ شرکت در مرحله نهایی دعوت به عمل خواهد آمد. بخش موسیقی نواحی ایران، آهنگسازی، پیانو (ایرانی) و ویلن (ایرانی) با تعیین رپرتوارهای تفکیکی به صورت تک‌مرحله‌ای و بخش موسیقی کلاسیک و دستگاهی به صورت ۲ مرحله‌ای برگزار می‌شود.

در دوره شانزدهم بنا به تقاضاهای مکرر استادان و شرکت کنندگان در جشنواره ملی موسیقی جوان ویلن و پیانو ایرانی به مجموعه سازها اضافه گردید. در جشنواره هفدهم نیز ساز ریکوردر هم به دلیل گستره نوازندگان و ورود این ساز به سیستم‌های آموزشی اضافه شد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به متن کامل فراخوان (فایل پی‌دی‌اف) در سایت انجمن موسیقی ایران به آدرس www.nay.ir و سایت جشنواره ملی موسیقی جوان به آدرس www.nfym.ir مراجعه کنند.

برای مطالعه متن کامل فراخوان هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 6058037 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • ادگار داویدز: عاشق ایران هستم؛ فارسی از زیباترین زبان های دنیا است!
  • ثبت دو رکورد زنی مشت اپرکات بانوان ایرانی
  • دقت جدی‌تری در ساخت دکورها صورت می‌گیرد/ واکنشی به حادثه «سلمان»
  • فراخوان هفدهمین جشنواره موسیقی جوان منتشر شد/اضافه‌شدن چند بخش
  • اتفاق خاص برای نعمتی بعد از دربی
  • چطور تلویزیون از شجریان به احمدخطر رسید؟ (فیلم)
  • دوستانی که بعد از ۷ سال مرگ افشین یداللهی را باور نکرده‌اند!
  • در ستایش خردنامه ایرانی
  • برای آنهایی که سال ۱۴۰۲ رفتنشان بهت‌زده‌مان کرد
  • خاطره جالب علیرضا خمسه از توسل مادرش به امام رضا برای به دنیا آوردن او (فیلم)