Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پردیس زینب کبری دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی گفت: با توجه به افزایش دانشجویان، نیروی انسانی موجود پاسخگوی نیاز این واحد نیست.

رئیس پردیس زینب کبری دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی گفت: با توجه به وجود 609 دانشجو در پردیس زینب کبری دانشگاه فرهنگیان، در سال آموزشی جاری با پذیرش 256 دانشجو، مجموع دانشجویان این پردیس به 865 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، زهرا عسگری در جلسه هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان در خصوص رفع مشکلات این دانشگاه، اظهار کرد: با وجود به دستور استاندار بعنوان رئیس هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان اراک مبنی بر تخصیص اعتبار 200 میلیون تومانی جهت ساخت و بازسازی فضای خوابگاه دانشجویان پردیس زینب کبری(س)، متاسفانه علیرغم پیگیری‌های مکرر، این اعتبار در سلسله مراتب اداری ابتدا به 150 و سپس به 100 و نهایتا به 70 میلیون تومان کاهش پیدا کرد و همان مبلغ 70 میلیون تومان هم به اوراق مشارکت اسلامی تبدیل شد که ارزش واقعی این اوراق در بازار حدود 30 درصد کمتر از ارزش اسمی آن یعنی معادل 50 میلیون تومان است.

وی افزود: این مبلغ نیز نهایتا صرف تعویض یکی از دیگ های تاسیسات حرارتی خوابگاه توسط سازمان نوسازی مدارس شد و البته مشکل مخزن آب همچنان باقی است و با افزایش تعداد دانشجویان، این مخزن جوابگوی نیاز این تعداد دانشجو نیست.

وی در خصوص کمبود نیروی انسانی به عنوان یکی دیگر از مشکلات این دانشگاه افزود: با توجه به پذیرش 256 دانشجوی جدید در سال تحصیلی جاری آموزشی و افزایش تعداد دانشجویان به 865 نفر لازم است جهت پاسخگویی به نیازهای متعدد و مختلف دانشجویان در بخش های مختلف آموزشی، اداری، خوابگاهی و خدماتی، نیروی انسانی جدید به این پردیس اختصاص داده شود.

رئیس پردیس زینب کبری دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی اضافه کرد: در خصوص سالن ورزشی دانشجویان و قول مساعدت استاندار در زمینه ساخت سالن ورزشی با توجه به نیاز مبرم و اساسی دانشجویان جهت برگزاری کلاس های تربیت بدنی و نیز استفاده در اوقات فراغت خواهشمندیم سازمان نوسازی در این زمینه در شروع ساخت و مراحل اولیه مساعدت کند، ادامه مراحل با کمک خیران و اعتبارات دانشگاه انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: تربیت بدنی درسی عمومی است و تمام دانشجویان موظف به گذراندن این واحد درسی هستند که در حال حاضر کلاس های مربوطه در پردیس شهید باهنر برگزار می شود و دانشجویان مجبور به تردد در این مسیر پرخطر هستند. این خطرات متوجه همه دانشجویان و مسئولان خواهد بود و نیاز است در این زمینه نیز چاره اندیشی صورت گیرد.

رئیس پردیس زینب کبری دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی مشکلات موجود در سلف دانشجویی را نیز از عمده مشکلات این پردیس دانست و گفت: سلف دانشجویی نیز به دلیل تعداد زیاد دانشجویان و مراجعه همزمان به سلف جهت سرو غذا و رفتن به کلاس ها در یک ساعت معین، شلوغ و پرتردد بوده و موجب نارضایتی دانشجویان می‌شود.

عسگری تصریح کرد: البته تخت و تشک و یخچال برای دانشجویان خریداری شده و تا هفته آینده به آنها تحویل خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیش از شروع سال آموزشی جاری 30 نفر از دانشجویان فارغ التحصیل شدند، گفت: با توجه به افزایش تعداد دانشجویان، ساختمان اداری این دانشگاه به خوابگاه و انباری پردیس به ساختمان اداری تبدیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان استانی علمی و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۰۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند

سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اقدام تلافی جویانه کشورمان گفت: بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند اما اقدام شجاعانه و تلافی جویانه امروز که برگرفته از فرمایش مقام معظم رهبری است که اشاره کردند “به یاری خداوند صهیونیست ها را از جنایت تجاوز به کنسولگری ایران در دمشق پشیمان خواهیم کرد”. قطعا این پشیمانی امروز نصیب این رژیم غاصب شده و در صورت جنایت مجدد قطعا همانطور که اعلام شده توسط وزیر محترم دفاع پاسخی سنگین تر دریافت خواهند کرد.   سیدمحمدرضا موسوی با گرامیداشت ۲۵فروردین روز منابع انسانی اظهارداشت: این روز رابه تمام کارکنان شهر بندرعباس به ویژه شهرداری تبریک عرض می کنم، چرا که اگر سیستمی بخواهد موفق شود و به تعالی برسد راهی ندارد جز اینکه در تربیت نیروی انسانی و رفع نیازهای نیروی انسانی اثرگذار و دقیق ورود کند.
وی ادامه داد: در طول سال و در مواقع مختلف از نیروهای تنظیف تا فضای سبز تا پرسنل ستادی شهرداری درگیر موضوعات مختلف هستند.   نه زمستان و نه تابستان و نه بهار و نه پاییز آنها را از کار باز می دارد مجموعه های خدوم آتش نشانی، آرامستان، نیروهای خدمات شهری در شهرداری بندرعباس در کنار سایر مجموعه های خدمت رسان همیشه با تمام توان درخدمت شهروندان هستند اما کسری هایی در این مسیر وجود دارد .   موسوی افزود:از شهردار تقاضا دارم درخصوص وضعیت نیروی انسانی، با اصلاح رویه ها بتوانند خدمت بهتری را در حوزه منابع انسانی به پرسنل خوب شهرداری ارائه دهند.وی ادامه داد:نیرویی که اگر ماندگار و موثر باشد می تواند تاثیرات خود را در حوزه های شهری با قدرت بیشتری به نمایش بگذارد فرقی نمی کند نیروی کدام دستگاه باشد اگر نیرویی جسور باشد نوروز، سیل، زلزله و یا جغرافیا برایش مهم نیست. خوب کار می کند و اثرگذاریش برای همه شهر است.
فرقی نمی کند از کجا آمده ودر چه جایگاهی قرار دارد
سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: درهمین استان نیروهای بسیاری در حوزه های مختلف توانا هستند در شهرداری هم نیروهایی داریم از شهردارتقاضا دارم دو کار بزرگ را در حق نیروهای پرسنلی شهرداری انجام دهند.یکی از کارهای مغفول مانده سال های گذشته موضوع طبقه بندی نیروهای کارگری شهرداری است که می تواند هم به لحاظ اداری و حقوق و مزایا باعث پیشرفت این دسته از نیروهاشود.
وی همچنین گفت:دومین مطلب در حوزه منابع انسانی، پایدار سازی نیروهای موثر در شهرداری است. در شهرداری نیروهایی داریم که هم در توسعه منابع انسانی و هم در امور اجرایی اثرگذار بودند ولی متاسفانه به دلایل مختلف مثل عدم پرداخت حقوق به موقع یا عدم پشتیبانی در اموراداری و یا به موضوعات خیلی غیرضروری و متاسفانه اسفناک تر از همه اینها به دلیل نگاه سیاسی الان یا در صندلی های مدیریتی نیستند یا در گوشه و کنار شهرداری نشستند و از ظرفیت آنها استفاده نمی شود.

دیگر خبرها

  • بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز
  • افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان
  • راه‌اندازی رشته‌های مورد نیاز صنایع در دانشگاه امیرکبیر
  • بازدید سرزده استاندار از دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی
  • ورود دانشجویان هنجارشکن به این دانشگاه ممنوع شد | اساتید باید به کشف حجاب‌کننده‌ها در کلاس تذکر دهند
  • شهرداری تهران چطور می خواهد مشکل کمبود اتوبوس را حل کند؟
  • کمبود نیروی پرستاری در شبکه بهداشت و درمان هشترود
  • پیام معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی بمناسبت روز ملی منابع انسانی