Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان از ساعت ۱۲ دیروز چهارشنبه ۱۷ مهرماه آغاز و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ مهرماه ادامه دارد گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۹ مهرماه تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۲۰ مهرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: آمد و شد خودرو‌ها از ساعت ۱۷ فردا جمعه ۱۹ مهرماه تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۲۰ مهرماه از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت:: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ دیروز چهارشنبه ۱۷ مهرماه ممنوع شده بود، از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه و فردا جمعه ۱۸ و ۱۹ مهرماه نیز از جاده هراز ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک که از ساعت ۱۲ ظهر دیروز چهارشنبه ۱۷ مهرماه ممنوع شده بود، تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ مهرماه، از جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.
رئیس پلیس راه استان مازندران، از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/س آخرین جزئیات از محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ  پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ٣١ فروردین ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه البرز به رانندگان توصیه کرد هنگام سفر از توقف در حاشیه راه‌های استان به ویژه مناطق کوهستانی بپرهیزند زیرا این اقدام بر بار ترافیکی موجود می‌افزاید.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال