Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از پروژه‌های فعال حوزه راه و دیگر پروژه‌های عمرانی از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شد. ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز به همراه هیئتی همراه جهت بازدید از پروژه‌های فعال حوزه راه و دیگر پروژه‌های عمرانی از طریق فرودگاه سنندج، وارد استان کردستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس برنامه پیش‌بینی شده، وزیر راه و شهرسازی در این سفر از پروژه چهارخطه گردنه صلوات‌آباد سنندج، جاده جدید سنندج-مریوان و تونل باغان، مرز باشماق مریوان و فرودگاه و بیمارستان سقز بازدید می‌کند.

کردستان|موانع پروژه 36 ساله جاده بیجار-همدان با حضور وزیر راه بررسی می‌شودمعاون وزیر راه: دولت برای توسعه ریلی کشور نظر مساعد داردوزیر راه: قیمت‌گذاری بلیت هواپیما در اختیار شورایعالی هواپیمای کشوری است

وزیر راه و شهرسازی همچنین در این سفر یک روزه از پروژه‌های راه‌سازی شهرستان بیجار، تونل و جاده گردنه ماموخ در مسیر سنندج-سقز، پروژه روگذر سه‌راهی مریوان و پروژه بانتا آبیدر سنندج بازدید می‌کند.

حضور در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی در سنندج نیز آخرین برنامه وزیر راه و شهرسازی است تا دستاوردهای سفر این سفر تشریح شود.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: نام جوان سنندجی (آرمان بنفشی) باید در تاریخ ملی کشورمان و تاریخ استان کردستان ثبت شود چون باعث نجات جان چندین نفر دیگر شد و جان خود را در این راه فدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عزت رضایی ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج که با محوریت روز سنندج برگزار شد، اظهار کرد: نام و یاد جوان اهل شهرستان سنندج را که در هفته جاری جان چهار نفر از همشهریان سنندجی را نجات دادند، گرامی می‌داریم که دوباره نام افراد فداکاری همچون دهقان فداکار (ریزعلی خواجوی) را در دل‌ها زنده کرد.

وی افزود: نام این جوان (آرمان بنفشی) باید در تاریخ ملی کشورمان و تاریخ استان کردستان ثبت شود چون باعث نجات چندین نفر دیگر شد و جان خود را در این راه فدا کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی رویدادی مهم‌تر از روز سنندج نداریم و این مطالبه اصلی شورای شهر از ادارات است و همه باید پای کار باشند.

رضایی اضافه کرد: شورای شهر نیز در این هفته از هیچ تلاشی دریغ نکرده و همچون گذشته پای کار است.

وی گفت: از نظرات صاحب‌نظران و پیشکسوتان نیز باید در اجرای برنامه‌های هفته سنندج استفاده شود و بزرگان این شهر در این هفته مورد تقدیر قرار گیرند.

کد خبر 746950

دیگر خبرها

  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود
  • گره هنر و خلاقیت در تار و پود فرش کردستان
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • بازدید خبرنگاران از دو پروژه عمرانی شهرداری شیراز
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود