Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "فریدون همتی" در رزمایش و نمایش دریایی با عنوان "اقتدار" و "آرامش" با تبریک هفته نیروی انتظامی،اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی به ویژه دریابانی مسئولیت سخت تامین امنیت دریا را دارند و با ایمان و اراده خاص، امنیت مرزهای آبی را برقرار می‌کنند.

وی افزود: ما شاهد تلاش شبانه روزی این عزیزان در دریا هستیم و باید قدردانشان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان با بیان اینکه تامین امنیت دریا متفاوت هست و نیازمند ابزار و تجهیزات مخصوص است، بیان کرد: در گفت و گویی که با فرمانده مرزبانی ناجا داشتیم بنا شد در کنار اقدامات و همکاری‌های وزیر کشور، نیروی انتظامی و مرزبانی برای تقویت دریابانی، ما هم در استان بخشی از حمایت‌ها را برای تامین تجهیزات ابزار و امکانات مرزبانان معطوف کنیم تا به امنیت پایدار مرزهای دریایی برسیم.

همتی بر لزوم تحقق نیازمندی‌ها دریابانان تأکید کرد و گفت: مرزبانان در پهنه گسترده خلیج فارس و دریا عمان، امنیت را برای ما به تأمین می‌کنند و امیدواریم در مبارزه با عوامل قاچاق، بتوانند نظر و خواست مردم را پیاده کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: قاچاق و هر اقدامی که خارج از چهار چوب قانون باشد، تهدید حیات و سلامت جامعه و کسب و کار مردم هست، بنابراین مردم از دریابانان درخواست و مطالبه امنیت اقتصادی می‌کنند.

همتی تأکید کرد: استانداری از مرزبانان پشتیبانی خواهد کرد تا این عزیزان در سقف اهداف خود عمل کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه خلیج فارس عمان کسب و کار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در دیدار نوروزی سردار امیری فرمانده انتظامی استان و جمعی از فرماندهان فرماندهی انتظامی استان با تبریک سال جدید از اقدامات خوب پلیس استان در راستای تامین نظم وامنیت مردم قدردانی کرد.

وی در ادامه گفت: دشمنان ما هیچ وقت دست از دشمنی بر نمی‌دارند چرا که این کشور ها این نظام مقدس را مانع رسیدن به اهداف شوم خود می دانند و از هر راهی که بتوانند مردم را خسته کنند به ویژه به وسیله جنگ ترکیبی بهره می‌گیرند که به این کشور عزیز ضربه بزنند.

استاندار همدان افزود: همواره مردم آگاه و هوشیار ما نشان دادند که فریب دشمنان را نخواهند خورد و با حضور موثر خود در انتخابات و مراسمات مختلف تمام قد از آرمان های مقدس این کشور عزیز دفاع کرده‌اند.

قاسمی فرزاد گفت: در مقابل با دشمنان نباید همیشه پدافندی عمل کنیم و به ویژه در مسائل اجتماعی ما باید چند قدم جلوتر حرکت کنیم و با اقدامات اجتماعی خصوصا در فضای مجازی اجازه عرض اندام به آن ها را ندهیم.

استاندار استان همدان عنوان داشت: امروز ماموران پلیس افتخار می کنند که تکیه گاه مردم هستند و برای امنیت و آرامش مردم عزیز جان خود را نثار می کنند تا مردم عزیز در آرامش و آسایش باشند و احساس نا امنی نکنند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به برنامه ریزی خوب پلیس برای ایام نوروز بیان داشت: خوشبختانه اقدامات خوبی در ایام نوروز برای تامین امنیت شهروندان و مسافران صورت گرفته که این نشان از حضور فعال و شبانه روزی پلیس دارد، ادامه داد: اقدامات خوب و موثر پلیس موجب دستاوردهای مطلوبی در حوزه مقابله با جرایم شده است و در این ایام شاهد آرامش و امنیت خوبی در استان هستیم و پلیس مانند همیشه در عرصه های مختلف حضوری قوی و قدرتمند دارد.

در ابتدای این دیدار نیز سردار سلمان امیری در سخنانی با تبریک سال جدید اظهار داشت: از استاندار محترم و اعضای شورای تامین به دلیل کمکی که به امنیت استان دارند قدردانی می‌کنم.

وی گفت: این مردم، ملت همراهی هستند و شایسته خدمت می باشند و هم وطنان ما مستحق بهترین خدمات می‌باشند و پلیس هم سعی می‌کند به بهترین شکل به این عزیزان خدمت کند.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه سخنان خود ضمن ارائه گزارشی از اقدامات پلیس در سال گذشته و همچنین در ایام نوروز امسال، از حمایت های همیشگی استاندار و اعضای شورای تامین از پلیس قدردانی کرد.

خبرنگار: محمدحسین میرزائی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225450 برچسب‌ها استانی ایسکانیوز فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی پلیس آگاهی

دیگر خبرها

  • امنیت خوبی با همکاری مرزبانان و ساحل‌نشینان فراهم است
  • کشف ۲۹۴ کیلو مواد مخدر در هرمزگان 
  • فرماندهی انتظامی همدان در تمامی حوزه‌ها کارنامه درخشانی دارد
  • فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • صرفه‌جویی ۵۴ همتی در حوزه آرد و نان با هوشمندسازی / در مرحله مردمی‌سازی هستیم
  • لزوم خودداری از هرگونه فعالیت دریایی در خلیج فارس
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • تداوم ناپایداری‌های دریایی در هرمزگان