Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی در دیدار رئیس کمیته امداد کشور با آیت الله علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، از رشد قابل توجه پرداخت زکات در استان خبرداد و اظهار کرد: سال گذشته میزان کل زکاتی که در استان پرداخت شد ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود، درحالیکه تنها در نیمه نخست امسال زکات پرداخت شده در استان به ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: افزایش قابل توجه پرداخت زکات در استان علیرغم وجود مشکلات اقتصادی موجود در کشور نشان از تاثیرگذاری فرهنگ سازی‌های انجام گرفته در این حوزه است.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه در ادامه بااشاره به وجود ۷۸ هزار خانوار با جمعیت ۱۸۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد در استان کرمانشاه گفت: باتوجه به بالا بودن نرخ بیکاری در استان، یکی از اولویت‌هایی را که مورد توجه جدی قرار داده‌ایم، بحث اشتغالزایی برای مددجویان تحت پوشش است.

او اضافه کرد: باتلاش‌های انجام گرفته در سال گذشته بیش از پنج هزار و ۳۰ طرح اشتغالزایی با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان برای افراد تحت پوشش کمیته امداد در استان اجرا شد.

رخصی بیان کرد: بامساعدت‌های کمیته امداد کشور رقم تخصیص یافته برای اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در استان کرمانشاه برای سالجاری به دو برابر یعنی ۲۴۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

او تاکید کرد: با این اعتبار پیش بینی می‌کنیم امسال هفت هزار شغل برای مددجویان خود در استان ایجاد کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه همچنین از پرداخت ماهانه ۱۹ میلیارد تومان مستمری به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان خبرداد و گفت: علاوه براین ۱۳ هزار و ۳۷۰ دانش آموز تحت پوشش داریم که ابتدای مهر امسال دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به حساب آن‌ها واریز شد.

او تعداد دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد استان را هم ۱۸۰۰ دانشجو اعلام کرد و افزود: با حمایت‌هایی که از این دانشجویان داشتیم، بسیاری از آن‌ها امروز در برخی از نهاد‌ها مشغول به فعالیت شده‌اند و جایگاه خوبی دارند.

انتهای  پیام/ز

 

سفر رییس کمیته امداد به استان کرمانشاه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ معاون اول رئیس جمهور ضمن بازید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خمینی، نیروهای کارآفرین و خلاق را سرمایه اصلی کشور عنوان کرد و گفت: دولت آماده حمایت از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مستعد کارآفرینی در کمیته امداد است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

      

 

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز