Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@19:51:33 GMT

خدمت‌رسانی موکب حضرت زینب(س) قزوین در سامرا

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۰۸۹۶

خدمت‌رسانی موکب حضرت زینب(س) قزوین در سامرا

علی کربلایی محمدی مسئول موکب حضرت زینب(س)  قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین اظهار کرد: موکب حضرت زینب(س) شریفیه قزوین از سال ۹۲  تاسیس شده تا بتواند در سامرا پذیرایی زائرین باشد.

مسئول موکب حضرت زینب(س) در سامرا افزود: این موکب در سال اول تاسیس تنها کار تهیه و توزیع وعده‌های غذایی را بر عهده داشت که در آن سال به یک هزار و ۵۰۰ تا دو هزار زائر خدمات‌رسانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش تعداد زائرین در هر سال گفت: سال گذشته علاوه بر توزیع شش هزار پرس غذا در هر شبانه روز و سه هزار میان وعده از نظر اسکان هم به ۲۰۰ زائر خدمات ارائه کردیم.

محمدی بیان کرد: برای امسال در نظر داریم علاوه بر خدمات اطعام که شامل ۶ هزار پرس غذا در هر شبانه روز و سه هزار میان وعده غذایی است بتوانیم ظرفیت اسکان را به ۵۰۰ نفر افزایش دهیم.

مسئول موکب حضرت زینب(س) در سامرا خاطرنشان کرد: امسال ظرفیت اسکان برای ۲۰۰ نفر خانم و ۳۰۰ نفر آقا در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: علاوه بر خدمات پذیرایی و اسکان نیز خدمات فرهنگی نظیر توزیع کتب دعا، چفیه و تسبیح و همچنین اطلاع‌رسانی احکام شرعی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این موکب است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی هلال احمر تایباد به بیش از هزار مسافر نوروزی

هادی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر با استقرار در پایگاه امداد جاده‌ای در مسیر باخرز و همچنین حضور اعضای جوانان در ورودی شهر تایباد از مسیر مشهد، در حال ارائه خدمت به مسافرین نوروزی هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد افزود: از جمله خدماتی که در این پایگاه ارائه می‌شود، ایجاد فضای دوستدار کودک، فضای آموزشی کمک‌های اولیه، خدمات امدادی و امدادرسانی است، همچنین این جمعیت در پایگاه‌های خود راهنمایی مسافرین را نیز بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر خود همراه مسافرین می‌داند، گفت: در همین راستا مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از پایگاه بین شهری شهید عباسیان و همچنین ایستگاه‌های مسافرین نوروزی هلال احمر تایباد بازدید کرد تا از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمت به هموطنان عزیز ما باشد.

رمضانی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر تایباد از ابتدای طرح نوروزی خود به ۱۲۶ نفر خدمات فرهنگی، ۲۵۱ نفر خدمات طرح بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی)، ۲۸۳ نفر خدمات فضای دوستدار کودک، ۲۴ نفر خدمات کمک‌های اولیه و ۳۷۲ نفر آموزش کمک‌های اولیه ارائه داده است.

کد خبر 6063876

دیگر خبرها

  • هلال احمر خراسان رضوی به ۳۰۹ مصدوم خدمت رسانی کرد
  • خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی شیراز به صورت دائم رصد می‌شود
  • خدمات رسانی به مسافران نوروزی در ۷ بوستان تهران
  • خدمت رسانی هلال‌ احمر مازندران به حدود ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • وزیر کشور از ایستگاه های خدمات سفر ری بازدید کرد
  • خدمت‌رسانی هلال احمر تایباد به بیش از هزار مسافر نوروزی
  • جشن ۲۰ هزار نفری روزه اولی‌ها در اصفهان + فیلم
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم‌های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) + فیلم
  • خدمت رسانی به ۲۷۶ مصدوم توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
  • ۵۰ کلاس درس در شبانکاره برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد