Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:16:08 GMT

کاپیتان های استقلال دور از تیم ملی اما امیدوار

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۱۰۸۸

برای اولین بار طی چند اردوی قبلی تیم ملی کاپیتان های استقلال در جمع بازیکنان دعوت شده قرار نگرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری و سیدحسین حسینی به عنوان کاپیتان های اول و دوم استقلال همواره کاندیدای حضور در تیم ملی بودند و این اتفاق در اردوهای قبلی نیز به صورت مکرر رقم خورده بود. اما این بار مارک ویلموتس تریج داد از هیچ کدام از کاپیتان های این فصل آبی ها دعوت نکند تا سهمیه استقلال در تیم ملی به دو بازیکن کاهش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شرایطی که پیش بینی می شد عدم دعوت به اردوی تیم ملی روی روحیه و انگیزه وریا غفوری و سیدحسین حسینی که روزهای دشواری را نیز در استقلال تجربه می کردند، تاثیرات منفی بگذارد اما آغاز دور جدید تمرینات آبی ها زیر نظر مربیان ایتالیایی برعکس این پیش بینی ها را نشان داد چون هر دو کاپیتان بدون ناراحتی و دلسرد شدن از این اتفاق با انگیزه بالا در تمرینات حاضر شدند.

 


مسلما خود وریا غفوری و سیدحسین حسینی نیز به این واقعیت رسیده بودند که وضعیت رقبای آنها در پست مدافع راست و دروازه بان در هفته های اخیر بهتر بوده است تا در تیم ملی حضور داشته باشند. قبول این واقعیت عدم حضور در تیم ملی را برای هر دو بازیکن سرشناس استقلال راحت تر کرد تا هم وریا هم سیدحسین در وقفه لیگ تمرینات بیشتری برای رسیدن به فرم مطلوب در دستور کار قرار بدهند.


در این بین استراماچونی هم چندان از این اتفاق دلسرد نشد چون حضور کاپیتان های تیم آن هم در وقفه لیگ در تمرینات فشرده می تواند هم روی هماهنگی بیشتر هم روی یکدل شدن تیم برای ادامه فصل تاثیر بگذارد. مسلما آمادگی بالای کاپیتان ها و روحیه خوب آنها می تواند در این روزهای سخت عصای دست استراماچونی در استقلال باشد.

 

سید حسین حسینی تیم ملی ایران استقلال تهران وریا غفوری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید حسین حسینی تیم ملی ایران استقلال تهران وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تفاوت قدی بازیکن استقلال با کاپیتان تیم ملی بسکتبال!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در مهم ترین بازی امروز استقلال در آزادی میزبان شمس آذر بود، با توجه به برد دیروز پرسپولیس آبی پوشان محکوم به برد بودند، در نهایت شاگردان نکونام موفق شدند با ۳ گل از شمس آذر پذیرایی کنند و صدر را از قرمز پوشان پس بگیرند.

در حاشیه این رقابت حساس لیگ برتری، صالح حردانی، بازیکن استقلالی ها، با حامد حدادی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال، دیدار کرد و عکس یادگاری انداخت.

اما نکته جالب این عکس، تفاوت قدی عجیب این بازیکن بسکتبالیست با حردانی است که در ادامه میبینید:

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897231

دیگر خبرها

  • عکس| تفاوت قدی بازیکن استقلال با کاپیتان تیم ملی بسکتبال!
  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • صادقی: آقای درویش برای شما زشت است!
  • ستاره سابق استقلال راضی از ازدواج و تاهل!
  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • عکس| کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد؟
  • فوری: محرومیت یک جلسه‌ای کاپیتان استقلال
  • آخرین خبر از بازگشت کوین یامگا در فصل آینده
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا