Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@22:34:30 GMT

اجرای طرح یک وعده غذای گرم در ۵۴ مهدکودک میاندوآب

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۱۱۵۲

اجرای طرح یک وعده غذای گرم در ۵۴ مهدکودک میاندوآب

رئیس بهزیستی میاندوآب گفت: ۴۶ روستامهد و ۸ مهدکودک در حاشیه شهر تحت پوشش طرح یک وعده غذای گرم قرار گرفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کریمی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، در حاشیه بازدید معاون فرماندار از اجرای این طرح، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح توزیع یک وعده غذای گرم در بین مهد کودک ها، یک هزار و ۶۰۰ کودک در شهرستان میاندوآب یک وعده غذای گرم دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: در شهرستان میاندوآب ۴۶ روستا مهد و هشت مهدکودک در حاشیه شهر وجود دارد که تحت پوشش این طرح قرار گرفته و یک وعده غذای گرم برای کودکان توزیع می شود.

رئیس اداره بهزیستی میاندوآب، با اشاره به اینکه سال گذشته، یک هزار و ۶۰۰ کودک تحت پوشش این طرح قرار داشتند، گفت: امسال برای اجرای این طرح چهار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی، ادامه داد: بهبود تغذیه کودکان، پیشگیری از آسیب های رشد و آموزش و آگاهسازی در زمینه تغذیه مناسب برای کودکان از جمله اهداف این طرح است.

کریمی، تصریح کرد: کودکان آینده سازان جامعه هستند و توجه به آنها از شاخص های توسعه است و در این راستا کیفیت غذا و نیازهای کودکان حائز اهمیت است

وی، ابراز داشت: کودکان با اجرای این طرح با گروه های غذایی و الگوی صحیح تغذیه آشنا شده و نیز خانواده ها جهت استفاده از خدمات روستا مهدها ترغیب می شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی
  • تغذیه سالم یادگیری دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد