Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@06:41:53 GMT

کالدرون: تصمیم ندارم جونیور را کنار بگذارم

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۱۶۲۸

کالدرون: تصمیم ندارم جونیور را کنار بگذارم

گابریل کالدرون می‌گوید خرید یک مهاجم گلزن در فوتبال امروز کار راحت و ارزانی نیست و باید به سراغ گزینه های جوان بروید.

به گزارش "ورزش سه"، گابریل کالدرون در حاشیه دور جدید تمرینات تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران حضور یافت و درباره شرایط تمرین گفت: امروز بدون بازیکنان تیم ملی تمرینات را آغاز می کنیم، بعد از آخرین تمرین مصدومی نداشتیم و امروز هم تمام بازیکنان در اختیار تیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در پاسخ به این سوال که آیا با جونیور قطع همکاری خواهد کرد، اظهار داشت: در حال حاضر چنین تصمیمی نداریم، جونیور یک بازیکن جوان است که خود را با شرایط وفق می دهد و امیدواریم بتواند یک گل بزند و بعد از آن تماشاگران را خشنود کند و به سطح مورد نظر ما برسد.

 

کالدرون افزود: اولویت ما این است که علیپور که مهم ترین مهاجم ماست، پایش به گل باز شود. در آخرین بازی علیپور خیلی خوب بازی کرد اما متاسفانه نتوانست گل بزند. در ورد جونیور هم من در جریان انتقادات هستم، چون توقعی که داشتیم برآورده نشده. او در بازی آخر بازی نکرده، روی او زوم کرده اند که اصلا مقابل شهر خودرو بازی نکرد. ما در زمین نمایش خوبی داریم اما متاسفانه فقط سه گل زده ایم اما نمی توانیم تمام تقصیرها را گردن جونیور بندازیم که تنها سه بازی انجام داده. من گفتم که او گزینه نهم ما بود، اما توقع ما از او این است که بازیکنی جوان است و باید در خدمت تیم باشد. در فوتبال امروز یک بازیکن خوب و گلزن ارزان نیست، مگر این که جوان باشد. مثل عبدی که روز دربی اولین بازی اش را انجام داد و گل هم زد.

 

ادامه دارد...

پرسپولیس تهران گابریل کالدرون (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران گابریل کالدرون سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت در حال برگزاریست. نمایندگان کشور‌های ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سری‌لانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.   نتایج کامل روز نخست تیم نوجوانان ایران به شرح زیر است:   دیدار محمد صالح آخانی با مروان حسین، نماینده کشور میزبان با پیروزی ورزشکار ایرانی با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید. فرزاد حق‌خواه با علی نیاما از قطر روبه‌رو شد که او نیز توانست با نتیجه ۳ بر صفر پیروز میدان باشد. باربد چاوشی رشتی با نتیجه مشابه از سد آناند کالرا از سنگاپور گذشت.   امیرعطا محجل فرید، امیرمهدی خراشادی‌زاده، امیررضا الوان‌ساز، فرزاد کشفی، ارشک احمدآبادی، سامیار صفری و مصطفی احراری با نتیجه مشابه ۳ بر صفر نمایندگان قطر را پشت سر گذاشتند.   یوسف قریشی و علی رحیمی نیز موفق شدند نمایندگان اردن را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند. عرفان تاجور نتوانست از عبدالله علی، حریف کویتی خود عبور کند و بازی را با نتیجه ۳ بر صفر واگذار کرد. آریا عمودی‌نژاد و رادین عبدالهی نیز با همین نتیجه برابر نماینده پاکستان شکست خوردند. ­

دیگر خبرها

  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور
  • اظهارات عجیب ده‌روسی درباره سردار آزمون | نمی خواستم او را در ترکیب بگذارم!
  • تصمیم ضدایرانی اتحادیه اروپا برای خشنودی صهیونیست‌ها
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!
  • گل وینیسیوس جونیور به بارسلونا از روی نقطه پنالتی (رئال مادرید 1-1 بارسلونا)
  • سرمربی سابق پرسپولیس: تیم اوسمار اقتصادی بازی نمی‌کند
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود