Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@16:18:06 GMT

خوش و بش سرد نویر و تراشتگن در وست‌فالن

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۱۶۸۹

خوش و بش سرد نویر و تراشتگن در وست‌فالن

خوش و بش سرد مارک آندره تراشتگن و مانوئل نویر،  دو دروازه‌بان بزرگ آلمانی که در هفته‌های اخیر نبردی علنی علیه یکدیگر را آغاز کرده بودند یکی از صحنه‌های جالب دیدار دیشب آلمان- آرژانتین بود.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تیم ملی آلمان دیشب در یک بازی دوستانه به مصاف آرژانتین رفت و پیروزی 2-0 در نیمه اول را با شکست 2-0 در نیمه دوم و تساوی 2-2 در پایان بازی عوض کرد سنگربان آلمان در این بازی مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسلونا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اینکه چه دروازه‌بانی از دروازه تیم ملی آلمان محافظت می‌کند این روزها اهمیتی مضاعف پیدا کرده به این خاطر که در هفته‌های اخیر دنیای فوتبال شاهد یک کشاکش علنی بین دو گلر بزرگ آلمانی، مانوئل نویر و مارک آندره تراشتگن بوده است.

 

 

با این تفاصیل وقتی یواخیم لوو سرمربی مانشافت دیشب ترجیح داد برای محافظت از دروازه تیمش از سنگربان بارسا استفاده کند تراشتگن در نبرد خود با نویر یک امتیاز بدست آورده بود. تراشتگن اما در نیمه دوم دو گل از آرژانتین دریافت کرد تا مانوئل نویر از اینکه دیشب درون دروازه تیم ملی کشورش نایستاده چندان هم ناراحت نباشد. به هر حال ضربه خوردن حریف در یک نبرد می‌تواند برای او خوشایند باشد.

 

اما نویر و تراشتگن در پایان بازی سعی کردند در مقابل دوربین‌هایی که آنها را تعقیب می‌کردند نمایی از دوستی در درون دروازه آلمان را به نمایش بگذارند. این دو به سمت یکدیگر رفته و با هم خوش و بش کردند هر چند سردی تعارفی که بین آنها رد و بدل شد از دید رسانه‌ها و هواداران پنهان نماند.

 

 

به نظر می‌رسد دعوای نویر و تراشتگن برای بدست آوردن پیراهن شماره یک آلمان همچنان ادامه داشته باشد و در آینده شاهد برگهای دیگری از این رقابت دشوار و جذاب دو غول آلمانی برای محافظت از دروازه مانشافت باشیم.

 

مانوئل نویر بارسلونا مارک آندره‌‌ ترشتگن تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مانوئل نویر بارسلونا تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین دلیل شکست شوکه‌کننده مدافع قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، دیشب رضا رضایی قطر پاسور و میلوش آرسنوسکی پاسور شهداب یزد نتوانستند نمایش‌های درخشان خود را در مسابقه اول برابر شهرداری ارومیه تکرار کنند و عملکرد ضعیفی داشتند.

میلوش آرسنوسکی که از ست اول در ترکیب اصلی قرار داشت خیلی زود جای خود را به ایلشن داوودی‌پور داد و در مواقعی که دوباره وارد زمین شد نیز نتوانست کاری را از پیش ببرد.

رضا رضایی که در پست قطر پاسور توپ می زند و در بازی اول با آبشارهایش تحسین همگان را بر انگیخته بود، در بازی دیشب افت محسوسی داشت و بارها توسط مدافعین شهرداری ارومیه دفاع شد تا محمدرضا تندروان چاره‌ای جز تعویض او و جایگزینی رادوسلاو پاراپانوف نداشته باشد.

باید دید این دو بازیکن می توانند با ریکاوری خود را برای بازی روز جمعه آماده کنند یا باز هم توسط آنالیزورهای شهرداری ارومیه به خوبی آنالیز خواهند شد و بلزیکنان ارومیه اجازه عرض اندام به آنها نخواهد داد.

دیگر خبرها

  • بهترین مارک کمپرسور در بازار کدام است؟
  • مهم‌ترین دلیل شکست شوکه‌کننده مدافع قهرمانی
  • تاج‌گذاری پرنس جوان در انگلیس!‏
  • در بازی آرژانتین رخ داد: موقعیت از دست‌رفته قرن! (عکس)
  • پست پرترافیک تیم‌ملی یک مدعی جدید پیدا کرد
  • تبریک اکانت بوندسلیگا به مناسبت تولد 38 سالگی مانوئل نویر / فیلم
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • رکورد درخشان مهاجم آلمان با گل جنجالی
  • وحشت آمریکا از عواقب شهادت مستشار ایرانی | پنتاگون : ما نبودیم !
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر