Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@20:04:20 GMT

۱۰۰ اتوبوس ایرانی به مرز شلمچه عراق اعزام می شوند

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۱۸۰۵

۱۰۰ اتوبوس ایرانی به مرز شلمچه عراق اعزام می شوند

مکی یازع در گفتگو با خبرنگار مهر با تائید کند شدن حرکت زائران اربعین در مرز شلمچه به علت نبود اتوبوس در آن سوی مرز، اظهار کرد: 
به منظور کمک به جابجایی زائران در خاک عراق طی هماهنگی انجام شده ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به عراق از سوی ایران اعزام می شود تا مشکل تردد زائران اربعین حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی مرز شلمچه آماده ترین مرز برای عبور و مرور زائران اربعین حسینی و شرکت در مراسم اربعین حسینی است، طرف عراقی به علت تعداد بالای زائران خروجی قادر به تامین زیرساخت ها و امکانات لازم برای تردد زائران نبوده و لحظاتی قبل عبور و مرور زائران به صورت موقت متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بزرگترین مشکلات طرف عراق نداشتن اتوبوس است که جوابگوی حجم بالای حضور زائران اربعین است و این در حالی است که رایزنی های فراوانی از سوی مسئولان خوزستان به مسئولان بصره انجام شده است که این مشکل برطرف شود.

کد خبر 4742654

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 مرز شلمچه بصره اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین گردشگری شیراز بیرجند شهرکرد نیروی انتظامی استانداری سمنان یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۱۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ اردیبهشت پرواز حج آغاز می‌شود/ عدد زائران ایرانی مشخص شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در حاشیه مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به حج عمره، در جمع خبرنگاران گفت: مدت حضور معتمرین ۱۰ روز است و در حج تمتع متوسط حضور زائران حدود ۳۲-۳۳ روز است.

وی در ادامه افزود: مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به حج عمره بعد از حدود ۱۰ سال وقفه و با حضور بی‌سابقه سفیر عربستان، صبح امروز انجام شد.

وی افزود: مدت حضور معتمرین ۱۰ روز است و در حج تمتع متوسط حضور زائران حدود ۳۲-۳۳ روز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • حضور سفیر عربستان در مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به حج
  • آغاز اعزام ایرانی‌ها به عمره پس از ۹ سال
  • اعزام نخستین گروه از زائران عمره ایرانی پس از ۹ سال
  • تصاویر آغاز اعزام ایرانی‌ها به عمره پس از ۹ سال + فیلم
  • آغاز اعزام ایرانی ها به عمره پس از ۹ سال
  • ۲۴ اردیبهشت پرواز حج آغاز می‌شود/ عدد زائران ایرانی مشخص شد