Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،  رئیس دیوان عالی کشور از محاکم تجدیدنظر هرمزگان بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم در بازدید سرزده از محاکم تجدید نظر استان هرمزگان در بندرعباس ، در جریان نحوه رسیدگی، آمار ورودی پرونده و آرای صادره از این شعب قرار گرفت.

رئیس دیوان عالی کشور در دیدار صمیمانه و رو در رو با قضات و کارکنان شعب تجدید نظر استان ، توصیه‌های لازم را برای تسریع در روند رسیدگی‌ها و رفاه حال مراجعان صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم در این دیدار گفت: آرای صادره از محاکم تجدیدنظر ضمن قطعیت، به جهت جایگاه عالی این محاکم در نظام دادرسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.

رئیس دیوان عالی کشور همچنین در این بازدید با برخی از مراجعان دستگاه قضایی هرمزگان دیدار و گفت و گو کرد و پس از استماع مطالبات آن‌ها، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

انتهای پیام/ب

حضور رئیس دیوان عای کشور در بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضائیه دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال

   به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دیدار وزیر ورزش و جوانان با ملی پوشان فوتسال، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در سخنانی گفت: از جناب آقای هاشمی وزیر محترم سپاسگزارم که برای دومین بار در جمع ملی‌پوشان فوتسال حاضر شدند، اهتمام ایشان در این حوزه جای تقدیر و تشکر دارد.    وی افزود: تلفیق بین چهره‌های باتجربه و جوان تصمیم درست آقای شمسایی برای آینده‌سازی است. بازیکنان تیم فوتسال دشواری‌ها و کمبود‌ها را تحمل می‌کنند و همیشه مایه مباهات هستند.   هاشمی وزیر ورزش و جوانان نیز در سخنانی بیان داشت: خیلی خوشحالم که در آخرین تمرین شما در تهران پیش شما هستم، امیدوارم به لطف خدا و تلاش و جنگندگی که دارید عیدی خوبی به مردم بدهید.   وی بیان داشت: بحث جوانگرایی اگر با تدبیر و عاقلانه باشد حتماً موثر است و به آقای شمسایی تبریک میگویم که میانگین سنی تیم ملی را پنج سال کاهش داده است.    وزیر ورزش و جوانان بیان داشت: جام رمضانی که در سراسر کشور برگزار می‌شود اتفاق بزرگی است و آقای تاج به عنوان تصمیم‌گیر کلیدی فوتسال آسیا تواند این مسابقات را به عنوان یک الگویی برای تمام کشور‌های مسلمان بدل کند و شاهد یک رمضان کاپ در سطح بین‌المللی باشیم.   احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال نیز ضمن خیرمقدم به وزیر و همراهان گفت: تیم ملی فوتسال چندین اردوی تدارکاتی را در خلال تعطیلات برگزار کرد و برای برگزاری دیدار‌های تدارکاتی به تورنمنت ویتنام اعزام شد.    وی افزود: این ۱۴ نفری که به عنوان لیست نهایی اعلام شده‌اند، سربازان ایران هستند و به نمایندگی از خانواده فوتسال ایران با تمام وجود برای افتخارآفرینی به میدان می‌روند.   وحید شمسایی سرمربی تیم ملی در این دیدار گفت: هیچ چیزی برای دل‌خوش کردن مردم جلودار تیم ملی ما نیست، ما با پرچم مقدس ایران به میدان می‌رویم و با حمایت‌های رئیس فدراسیون ایمان دارم اول جام قهرمانی را پس می‌گیریم و دوم جام را به مردم ایران تقدیم کنیم.   در حاشیه این دیدار جایزه سعید احمدعباسی آقای گل لیگ برتر فوتسال کشور در فصل مسابقاتی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به وی اهدا شد.   تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران فردا ساعت ۱۸ برای شرکت در جام ملت‌های آسیا عازم شهر بانکوک در کشور تایلند است. ­

دیگر خبرها

  • کلیات اصلاح موادی از قانون آیین دادرسی کیفری تصویب شد
  • هرمزگان رتبه نخست صدور گواهی کشف معادن در کشور
  • هرمزگان رتبه نخست صدور گواهی کشف معادن کشور
  • از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • برخورد قوه قضائیه در مقابله با فساد بی‌نظیر است
  • رئیس دیوان عالی کشور: از توطئه‌های دشمنان خارجی و عناصر خائن داخلی نباید غفلت کرد
  • فرمایشات رهبر انقلاب درباره حجاب فصل الخطاب است
  • فرمایشات اخیر رهبر انقلاب درباره حجاب فصل الخطاب است
  • قیمت بلیت هواپیما فعلا تغییری نمی‌کند
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال