Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر مرادی با حکم مدیرعامل موسسه بهمن سبز به عنوان مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی که یکی از قطب های سینمایی کشور به شمار می رود، منصوب شد.

وی طی شش سال اخیر به عنوان مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کردستان فعالیت می کرد و از پس مدیریت امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی را عهده دار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی در زمان فعالیت در استان کردستان به صورت همزمان مسئولیت پردیس سینمایی بهمن سنندج و سینما آزادی بیجار را در اختیار داشت.

وی طی دو سال اخیر همواره در جمع مدیران برتر امور سینمایی حوزه هنری کشور قرار داشت و طی سال گذشته به عنوان مدیر برتر در حوزه سینماهای موفق در بخش سود دهی انتخاب شد.

وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت فرهنگی و امور برنامه ریزی است و از سال ۱۳۹۰در حوزه هنری استان کردستان مشغول به فعالیت شده است.

همزمان با بازسازی و راه اندازی مجدد پردیس سینمایی بهمن سنندج، وی به عنوان مدیر این پردیس انتخاب شده و در زمان فعالیت خود با راه اندازی سانس های ویژه سینما کودک و اکران فیلم های برتر سینمای جهان باعث آشتی و حضور بیشتر مردم سنندج با سینما شد.

وی از این پس مدیریت امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی و پردیس سینمایی هویزه مشهد به عنوان یکی از مهمترین پردیس های سینمایی کشور را بر عهده گرفته است و فعلا با حفظ سمت در استان کردستان نیز ادامه فعالیت خواهد داشت.

خراسان رضوی دارای ۱۲ سالن سینمای وابسته به حوزه هنری است که علاوه بر پردیس هویزه، دارای دو پردیس سینمایی سبزوار و استقلال در مشهد است.

کد خبر 4742536

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری کردستان خراسان رضوی سالن سینما اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران ایلام گرگان قزوین گردشگری شیراز بیرجند شهرکرد نیروی انتظامی استانداری سمنان یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند

اکرم صدیقی کلاته در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: بانوان هنرمند خراسان شمالی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار می‌کنند.

وی در ادامه افزود: این دیدار ظهر سه‌شنبه در محل سالن سوره حوزه هنری خراسان شمالی برگزار می‌شود.

رییس حوزه هنری خراسان شمالی گفت: ارائه نکات مختلف هنرمندان بانو و ارائه گزارش آثار تولیدی خدمت نماینده ولی فقیه در استان از محورهای این نشست خواهد بود.

کد خبر 6079394

دیگر خبرها

  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند
  • پالنگان میزبان نوای هزار دف
  • قزوین قطب مستند کشور می‌شود
  • رییس حوزه هنری قزوین قائم مقام سازمان سینمایی شد
  • نوای ۱۰۰۰ دف در پالنگان طنین‌انداز می شود
  • طنین ۱۰۰۰ دف در پالنگان
  • انتقال ستاد مرکز مستند سوره به استان قزوین
  • ضرورت فعال‌ شدن اتحادیه‌ها در راستای مدیریت بازار
  • نیروی انسانی مهم ترین، اساسی‌ترین و ارزشمندترین رکن هر سازمان است
  • فعالیت ۱۰۰ شاعر در حوزه هنری گلستان