Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرلشگر پاسدار حسین سلامی در آئین افتتاح این طرح‌ها که به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید، گفت: از این تعداد ۴۲۷ طرح توسط بسیج سازندگی و ۱۳۴ طرح نیز توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در روستاها و نقاط محروم استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه ۱۶۵ طرح دیگر در نقاط محروم استان اردبیل در حال اجر است، افزود: امیدواریم امسال طرح‌های محرومیت زدایی بیشتری در این استان اجرا و به بهره‌برداری رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: ساخت و تکیمل مسجد، احداث و تکمیل غسالخانه، اجرای طرح هادی روستایی، ساخت خانه محروم، احداث و بهسازی راه روستایی، احداث مدرسه، ساخت خانه بهداشت و لوله کشی گاز  از جمله این طرح‌ها است.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ماموریت اصلی خود، همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و برای حل مشکلات آنها در تمامی زمینه‌ها تلاش می‌کند.

او اظهار داشت: محرومیت‌زدایی، مردم‌یاری و توسعه پایدار به ویژه در نقاط محروم از الویت‌های فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سردار سلامی با تقدیر از حمایت های مسئولان دولتی در رفع محرومیت از مناطق محروم گقت: هدف همه باید خدمت خالصانه و بی منت به مردم و ستمدیدگان باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شاید اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح‌ها در مناطق محروم و روستایی زیاد بالا نباشد اما ارزش آنها بسیار زیاد می‌باشد چرا که اعداد و ارقام و کمیت در محضر خدا زیاد مهم نیست بلکه آنچه مهم است نیت خالص و کیفیت است.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های متعدد عمومی و دیدار با مسئولان مختلف بر رفع مشکلات اقشار محروم جامعه و رفع محرومیت از کشور تأکید داشتند و برای همین باید آستین‌ها را بالا زد و با  وحدت و همدلی تمامی مسئولان و مردم و با کار جهادی محرومیت را از نقاط مختلف کشور بر طرف کرد.

سردار سلامی صبح امروز  در سفر به  استان اردبیل با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کرده و از چند پایگاه مقاومت بسیج نیز بازدید کرد.

۶۱۳۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محرومیت اردبیل سردار سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی فر مدافع راست آماده این روزهای پرسپولیس که در دیدار مقابل نفت آبادان زننده یکی از گل‌های تیمش بود، بعد از انتشار تصاویر مربوط به بعد از شادی گلش، با رای کمیته انضباطی با یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش و همچنین جریمه نقدی مواجه شد.

کمیته انضباطی اما در رای محرومیت این بازیکن قید کرده که او از حضور برابر سپاهان در جدال بعدی سرخ‌ها در لیگ برتر محروم خواهد بود. رایی که اکنون مورد اعتراض پرسپولیس قرار گرفته و آنها با اشاره به این موضوع که بازی بعدی‌شان مقابل آلومینیوم است، خواهان بررسی چرایی اینکه این کمیته قید محرومیت برابر سپاهان را اعلام کرده، هستند.

باشگاه پرسپولیس مدعی است در صورتی که این کمیته بازیکن تیم‌شان را محروم کرده، او باید از بازی بعدی تیم محروم می‌شد و اینکه آنها را به بازی خاصی ارتباط دهند، برای آنها سوال برانگیز شده است.

باید دید کمیته انضباطی به اعتراض پرسپولیسی‌ها بررسی خواهد کرد یا دانیال این هفته تیمش را برابر آلومینیوم در جام حذفی همراهی می‌کند و بعد از آن مقابل سپاهان یک جلسه محرومیتش را پشت سر می‌گذارد.

دیگر خبرها

  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • عکس| واکنش رضاییان به محرومیت مقابل پرسپولیس
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • ۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها