Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@10:57:47 GMT

دستگیری‌عامل‌تیراندازی‌به‌شهروندساوجی

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۲۶۴۸

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت:‌ فردی که به علت اختلافات شخصی در یکی از خیابان شهر ساوه به سمت شهروندی دیگر تیراندازی کرده بود، در عرض چند ساعت توسط پلیس دستگیر شد. ناطقان: سرهنگ پرویز اسدی در این باره اظهار داشت: ظهر روز گذشته گزارشی از یک تیراندازی در خیابان هفت تیر غربی شهر ساوه به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم های گشت انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی به علت اختلافات شخصی به سمت یکی از شهروندان تیراندازی کرده و با مجروح کردن او از محل گریخته است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: بلافاصله فرد مصدوم به مرکز درمانی انتقال یافت و با شناسایی عامل تیراندازی، برنامه ریزی عملیاتی پلیس برای دستگیری او آغاز شد.

اسدی ادامه داد:‌ در تمهیدات اجرایی پلیس،‌ عامل تیراندازی بعد از گذشت حدود ۵ ساعت در حین تردد در یکی از خیابان های شهر شناسایی و در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر و یک قبضه سلاح از او کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه خاطر نشان کرد: فرد دستگیر شده با هماهنگی مرجع قضایی برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی انتقال یافت. منبع: مهر برچسب ها: دستگیری ، عامل تیراندازی ، شهروند ساوجی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دستگیری عامل تیراندازی شهروند ساوجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری متصدی یک واحد صنفی که به صورت غیرمجاز اقدام به توزیع دارو می‌کرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در شهر اصفهان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف ۴۷ لیتر شربت و ۲۶ هزار و ۳۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی، از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح‌های انتظامی قدردانی و خاطرنشان کرد: شهروندان اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 746695

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در اصفهان
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر