Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@15:02:57 GMT

پدرزنی که دامادش را رئیس کرد!

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۲۷۳۷

پدرزنی که دامادش را رئیس کرد!

علی معاون امور استان‌های صداوسیما در حکمی محمد کاویانی را که پیش از این قائم مقامی‌ شبکه شما را برعهده داشت به مدیریت این شبکه منصوب کرد. نکته پراهمیت این حکم اینکه علی کاویانی داماد دارابی است... ناطقان: داماد معاون استان‌های صداوسیما با حکم او، مدیر شبکه شما شدمحمد کاویانی قائم مقام پیشین شبکه شما و داماد علی دارابی معاون استان‌های صداوسیما که در دوره‌ای رئیس دفتر دارابی نیز بود، با حکم دارابی به مدیریت شبکه شما منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی معاون امور استان‌های صداوسیما در حکمی محمد کاویانی را که پیش از این قائم مقامی‌ شبکه شما را برعهده داشت به مدیریت این شبکه منصوب کرد. نکته پراهمیت این حکم اینکه علی کاویانی داماد دارابی است. کاویانی که متولد 1361 و دانش آموخته دکترای جغرافیای سیاسی است از سال 1384 وارد سازمان صدا وسیما شده و از سال 95 تاکنون قائم مقامی و مدیریت تولید شبکه شما را برعهده داشته است.



قائم مقامی اداره کل طرح و برنامه سیما، مدیریت ارزیابی اداره کل طرح و برنامه سیما ،مشاور و رییس دفتری حوزه قائم مقامی سازمان و معاونت سیما، عضویت در شورای بازبینی و بازشنوایی پیام های بازرگانی صدا وسیما و مشاور و ریاست دفتر معاونت مجلس و اموراستان‌های صدا وسیما از جمله تجارب کاویانی است.

پیش از کاویانی، محمدمهدی قاسمی مدیریت شبکه شما را برعهده داشت که از چهارماه پیش به مدیریت شبکه سلامت سیما منصوب شد. معاون اموراستانهای صدا وسیما در حکم انتصاب مدیرجدید شبکه شما برتوجه ویژه به موضوع گردشگردی،حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان استانها ،کشف استعدادهای استانی، پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ،بهره گیری از جوانان انقلابی در عرصه تولید و اتخاذ تصمیم های اجرایی درجهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرده است. منبع: تابناک برچسب ها: پدر زن ، داماد ، رئیس ، محمد کاویانی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پدر زن داماد رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاویانی‌نژاد المپیکی شد + فیلم

امین کاویانی نژاد کشتی گیر فرنگی کار کشورمان در وزن ۷۷ کیلوگرم در رقابت های گزینشی المپیک پاریس در بیشکک قرقیزستان موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ لی یو از چین را شکست داد و سهمیه المپیک پاریس را بدست آورد.

او  پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۱ علی محمد ال عبوداح از عراق را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است
  • آب، زلزله و سازه‌های ناایمن بحران‌های اصلی کشور
  • کنترل دسترسی کارکنان به شبکه و اهمیت آن برای سازمان‌ها
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است
  • شلیک داماد خشمگین به ۴ عضو خانواده همسرش
  • تثبیت نرخ ارز، آری یا نه؟
  • کاویانی‌نژاد المپیکی شد + فیلم