Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس گفت: فرودگاه سقز هیچ‌گونه مشکل کمبود اعتبار نداشته و تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد. ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

محسن بیگلری، عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج به تشریح آخرین وضعیت فرودگاه سقز پرداخت و اظهار داشت: ساختمان ترمینال، ابنیه و پلیس فرودگاه توسط شرکت چهل‌چشمه در حال ساخت و وعده اتمام آن تا پایان امسال را داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باند فرودگاه نیز توسط شرکت جهاد نصر در حال ساخت، اما مقداری در انجام کار تأخیر داشته و در جلسه‌ای که روز یکشنبه هفته جاری با حضور مسئولان شهرستانی و پیمانکار در دفتر مدیرعامل فرودگاهی کشور در تهران برگزار شد، وعده جبران کم‌کاری و عقب‌ماندگی را داده تا بلکه در سال آینده نیز باند آسفالت و به اتمام برسد.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس تصریح کرد: همچنین جاده سقز ـ مریوان به‌طول 3 کیلومتر از مسیر پلیس راه قطع و به مسیر جایگزین در حوالی یک روستا انتقال یافته و در جلسه هفته اخیر در تهران مصوب شد که راه و شهرسازی کردستان هرچه زودتر احداث این مسیر را به پیمانکار دیگری واگذار کرده تا در سال آینده تحویل دهند.

وی با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی امروز در سفر خود به استان از فرودگاه و بیمارستان سقز بازدید می‌کند، ادامه داد: بیمارستان 235 تختخوابی سقز تا پایان فصل پاییز امسال تجهیز و به بهره‌برداری می‌رسد.

بیگلری یادآور شد: همچنین بیمارستان بانه نیز در سال گذشته توسط وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید تا به همشهریان بانه‌ای خدمات ارائه شود.

استاندار اردبیل: تجهیز فرودگاه اردبیل در راستای کاهش لغو پروازها صورت می‌گیردماجرای تغییر زاویه مغناطیسی باندهای فرودگاه اصفهان / برقراری پرواز ‌دمشق ـ اصفهانپروازهای اربعین در فرودگاه دشت ناز ساری برقرار شد

وی خاطرنشان کرد: اتمام فرودگاه سقز نه تنها مطالبه مردم این شهرستان، بلکه یکی از مطالبات مردم استان کردستان، آذربایجان غربی، سردشت، بوکان، مهاباد، تکاب، شاهین‌دژ، میاندوآب بوده و باید عملیات آن هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.

عضو مجمع نمایندگان استان کردستان در مجلس با بیان اینکه فرودگاه سقز در سال 99 به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: خوشبختانه این فرودگاه هیچ‌گونه کمبود اعتباری ندارد و در روز کلنگ‌زنی و جلسه هفته اخیر، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور نیز این خبر را تأیید کردند.  

وی بیان کرد: فرودگاه سقز جزو معدودترین پروژه‌های کشور است که مشکل اعتباری نداشته، بنابراین باید پیمانکار سرعت عمل خود را بالا ببرد و هرچه زودتر به اتمام برسد.

بیگلری به نتیجه جلسه‌ دوماه گذشته خود و استاندار کردستان با وزیر بهداشت در تهران اشاره کرد و گفت: در این جلسه وزیر بهداشت قول بالگرد اورژانش هوایی به بیمارستان 235 تختخوابی سقز را داد.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است

به گزارش قدس آنلاین، جواد اوجی در حاشیه سفر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری به اسلام‌آباد با بیان اینکه طرف پاکستانی مشتاق است هرچه زودتر تزریق گاز به خط لوله آی‌پی انجام شود، گفت: پاکستان برای تسریع در این کار در حال تنظیم قرارداد با شرکت‌های مختلف است.

وی افزود: با اقدام‌هایی که انجام خواهد شد، امیدواریم طبق قرارداد بین‌المللی که بین ایران و پاکستان امضا شده است، در دوران فعالیت دولت سیزدهم شاهد صادرات گاز به پاکستان باشیم.

وزیر نفت که به همراه رئیس‌جمهوری به پاکستان سفر کرده است دیروز با مصدق مسعود ملک، وزیر نفت پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد؛ تحکیم روابط دو کشور به‌ویژه در بخش انرژی و نفت و گاز از مهمترین محورهای مورد تأکید در این دیدار بود.

توسعه همکاری‌های دوجانبه در حوزه انرژی و صدور خدمات فنی و مهندسی نیز از محورهای مذاکرات روز دوشنبه وزیران نفت ایران و پاکستان به شمار می‌آید.

وزیر نفت پاکستان هم پس از این ملاقات در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه فرصت‌هایی خیره‌کننده بین دو کشور برای تعمیق همکاری‌های تجاری و اقتصادی وجود دارد، گفت: ما از سفر جناب رئیسی، رئیس‌جمهوری و هیئت ایرانی در پاکستان بسیار خرسندیم و میزبانی از دوستان ایرانی افتخار بزرگی برای ماست.

وی ادامه داد: مرحله نخست مذاکرات ما مرتبط با همه محورها برگزار شد و ما این روند را در مراحل بعدی ادامه خواهیم داد.

وزیر نفت پاکستان تأکید کرد: ایران و پاکستان به همکاری برای رفاه منطقه و تأمین منافع ملت‌های یکدیگر ادامه می‌دهند.

مهمترین پروژه در حوزه انرژی بین دو کشور، احداث خط لوله صادرات گاز از ایران به پاکستان (خط لوله آی‌پی) است، طرح انتقال گاز ایران به پاکستان از حدود ۱۵ سال پیش طراحی و اجرا شده که به دلایل مختلفی تاکنون عملیاتی نشده است؛ هم‌اکنون خط لوله لازم برای صادرات گاز ایران به پاکستان احداث شده و با ساخت خط لوله مورد نیاز در سمت پاکستان امکان صادرات گاز فراهم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • وزیر نفت: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • رشد ۵۳ درصدی اخذ حقوق دولتی در کردستان