Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مشهد به زائران حسینی آغاز شد. ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، اتوبوس‌های کاروان خدام الحسین (ع) شهرداری مشهد چهارشنبه شب از طریق مرز مهران وارد عراق شدند و از همان ابتدای ورود اقدام به جابجایی زائران پیاده اربعین از مرز مهران به نجف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتوبوس‌های شهرداری مشهد که از شب گذشته کار خود را آغاز کرده‌اند از این پس تا روز اربعین به صورت شبانه‌روزی اقدام به جابجایی زائران اربعین در مسیر 120 کیلومتری شوملی تا نجف خواهند کرد.

اخبار اربعین 98 | ترافیک سنگین در ورودی شهر مهران + فیلمستاد مرکزی اربعین: زائران از مراجعه به مرزها تا حل مشکل حمل‌ونقل در عراق خودداری کننداخبار اربعین 98| امکانات عراق بعد از پایانه‌های مرزی ایران پاسخگوی نیاز زائران  نیست

در اقدامی فرهنگی در طول مسیر برنامه‌های رادیو زیارت و رادیو اربعین برای زائران پخش خواهد شد.همچنین تعداد 16خودروی مکانیزه جمع‌آوری پسماند در حال خدمات‌رسانی درشهر نجف هستند‌.

600 پاکبان مشهدی نیز شب گذشته از طریق مرز مهران وارد عراق شدند. آنها پس از انجام زیارت دوره کار رفت و روب معابر منتهی به حرم مطهر امیرالمؤمنین علی(ع) را از عصر جمعه آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد پس از ۹ سال وقفه

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود امانی‌بنی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: اعزام زائران عمره مفرده از امروز (۳ اردیبهشت‌ماه) از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس از سر گرفته شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی افزود: در همین راستا نخستین کاروان زائران عمره مفرده از فرودگاه مشهد از طریق پرواز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه امروز به عربستان اعزام خواهد شد.

وی از پیش‌بینی تمام تمهیدات جهت عملیات اعزام و بازگشت زائران عمره مفرده در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس خبر داد و بیان کرد: نخستین کاروان زائران خراسانی عمره مفرده در حالی امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند که این سفر زیارتی ۹ سال متوقف شده بود.

کد خبر 6085560

دیگر خبرها

  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • آغاز اعزام زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد پس از ۹ سال وقفه
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد آغاز شد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد
  • هرماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری