Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@12:55:54 GMT

اتهام ونگر به بایرن مونیخ در مورد ستاره آلمانی

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۲۹۳۵

اتهام ونگر به بایرن مونیخ در مورد ستاره آلمانی

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال در مورد شرایط جدایی سرژ گنابری از این تیم صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، سرژ گنابری در ماه های اخیر عملکردی فوق العاده در ترکیب بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان داشته و اخیرا موفق شد در لندن چهار بار دروازه تاتنهام را در لیگ قهرمانان باز کند. این ستاره جوان آلمانی در دوران نوجوانی عضو آرسنال بود، اما مدیران این تیم قدر استعدادهای وی را ندانستند تا او بعد از یک سال بازی کردن برای وردربرمن، در نهایت راهی بایرن مونیخ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا آرسن ونگر باشگاه بایرن را متهم به دستکاری کردن شرایط در مورد سرژ گنابری کرده است.

 

 

سرمربی فرانسوی در مصاحبه با بین اسپورت گفت: "ما سعی کردیم قرارداد گنابری را برای مدت طولانی تمدید کنیم، اما فکر می کنم که بایرن در پشت صحنه شرایط را دستکاری کرده و جوری مهیا ساخت که بعد از انتقال سرژ گنابری به وردربرمن، وی راهی بایرن مونیخ شود. گنابری بسیار با استعداد بود که در بعضی مواقع از اعتماد به نفس برخوردار نبود، اما ما همیشه معتقد بودیم وی بازیکنی است که می تواند به موفقیت های زیادی برسد.

 

سرژ گنابری در دوران حضور در انگلیس مدتی را به صورت قرضی در وست بروم بازی کرد، اما آنجا شرایط خوبی نداشت و همیشه نیمکت نشین بود. آرسن ونگر در این رابطه گفت: "گنابری تجربه بسیار بدی در وست بروم سپری کرده و در هنگام بازگشت بود که اعتماد به نفس وی نابود شده بود. من سعی کردم شرایط گنابری را دوباره مهیا کنم، زیرا به او ایمان داشتم."

آرسن ونگر (سرمربی) وردربرمن آرسنال سرژ گنابری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسن ونگر سرمربی وردربرمن آرسنال سرژ گنابری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد و این تصمیم قطعی است.

مکس ایبرل، مدیرورزشی بایرن مونیخ، اخیرا تایید کرده بود آن‌ها به انتخاب مربی جدید بسیار نزدیک هستند. در هفته گذشته نام زین الدین زیدان به عنوان گزینه جدی بایرن مطرح شده بود و به تازگی نام رالف رانگنیک هم اعلام شد.

رانگنیک در حال حاضر سرمربی تیم ملی اتریش است و پیش از این با باشگاه لایپزیش در آلمان سابقه همکاری داشت. شناخت او از فوتبال آلمان به عنوان یک فاکتور مهم برای بایرن در نظر گرفته می‌شود.

رالف رانگنیک درمورد شایعات پیرامون انتقالش به بایرن مونیخ گفت:"تماسی از بایرن وجود داشت و من آن را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع دادم. ما رابطه بسیار قابل اعتمادی داریم. تمرکزم روی تیم ملی اتریش است. کاملا روی یورو متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم. در حال حاضر دلیلی وجود ندارد که به طور پیچیده به آن فکر کنیم."

چه زمانی به آن فکر می‌کنید؟

لحظه‌ای که بایرن می‌گوید: ما تو را می‌خواهیم. سپس باید از خودم بپرسم: آیا من این باشگاه را می‌خواهم؟

تا سال 2026 با اتریش قرارداد دارید. آیا به آن پایبند خواهید بود؟

اگر بخواهم کاری متفاوت انجام دهم، ابتدا در مورد آن با فدراسیون فوتبال اتریش صحبت خواهم کرد.

موضوع مالی هم مطرح است؟

نه، این اصلاً برای من مهم نیست. برای  موضوعات دیگری اهمیت دارد: آیا می‌توانم تفاوتی ایجاد کنم؟ آیا می‌توانم چیزی را تغییر دهم؟ آیا شانس پیشرفت یک تیم و موفقیت آن همراه من وجود دارد؟ این چیزی است که به من انگیزه می‌دهد. وقتی این دیگر به من انگیزه ندهد یعنی زمان بازنشستگی فرا رسیده است.

دیگر خبرها

  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ