Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی از عملکرد شاگردانش رضایت دارد.

طرفداری- تیم ملی والیبال ایران در هفتمین مسابقه خود در رقابت‌های جام‌جهانی 2019 توانست با نتیجه 3 بر صفر تونس را شکست دهد.

به گزارش فارس، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از این پیروزی اظهار داشت:

ست اول برای ما سخت بود. ما نتوانستیم به خوبی بازیکن شماره 10 تونس (حمزه ناگا) را دفاع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از پیروزی در این ست ما با اعتماد به نفس بیشتری بازی کردیم و توانستیم در دفاع و سرویس عملکرد خوبی داشته باشیم. احساس خوبی دارم و منتظر بازی بعدی هستم.

چهاردهمین دوره جام‌جهانی والیبال از 9 تا 23 مهر در سه شهر فوکوکا، ناگانو و هیروشیما با حضور 12 تیم برگزار می‌شود که به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند. تیم ملی والیبال ایران فردا در هشتمین مسابقه خود از ساعت 5:30 باید به مصاف آرژانتین برود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی فاینورد برابر سیتارد در حضور 7 دقیقه‌ای جهانبخش

فاینورد با درخشش هنچو و حضور کوتاه جهانبخش، سیتارد را مغلوب کرد.

طرفداری | تیم فوتبال فاینورد در دیداری سخت و خارج از خانه مقابل سیتارد به پیروزی یک بر صفر دست یافت.

تنها گل این بازی در دقیقه 18 توسط هنچو به ثمر رسید تا فاینورد سه امتیاز ارزشمند این دیدار را کسب کند. علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی فاینورد، در دقیقه 83 به میدان آمد و دقایق کوتاهی برای تیمش بازی کرد.

با این پیروزی، فاینورد 72 امتیازی شد و همچنان در رده دوم جدول رده بندی اردویژه هلند قرار دارد. آیندهوون با 81 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد
  • واکنش‌ها به مصدومیت ستاره آرسنال: طبق معمول!
  • حمایت فیلسوف ایرانی از دفاع اخلاقی و عادلانه ایران در برابر اسراییل
  • پیروزی فاینورد برابر سیتارد در حضور 7 دقیقه‌ای جهانبخش
  • آمار باورنکردنی اسکار کلوپ در بارسلونا
  • حمایت فیلسوف ایرانی از دفاع اخلاقی و عادلانه ایران در برابر اسراییل / هر کس از دفاع مظلوم در برابر ظالم، حس خوبی نیابد در سلامتش تردید است
  • ژاوی: یک جنگ ترسناک در انتظار ماست
  • کاله مازندران، ذوب آهن را در بازی سوم ۱۰۰ تایی کرد
  • تور آزاد والیبال ساحلی تایلند/ پیروزی ملی‌پوشان ساحلی ایران برابر مالدیو
  • جشن خاص کاپیتان تیم ملی ایران پس از برد تاریخی!