Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری برنا از فارس، ابراهیم کشاورز با اشاره به برگزاری دوره مقدماتی این المپیاد گفت: المپیاد ورزشی فرهنگی بازنشستگان و مستمری بگیران در دو بخش کارگران بازنشسته و مستمری بگیر و کارکنان بازنشسته به تفکیک بانوان و آقایان با هدف ارتقاء سلامت جسمی و روحی بازنشستگان و مستمری بگیران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بر شمردن شرایط جسمانی و سنی متقاضیان گفت : کلیه بازنشستگان ،  از کارافتاده کلی و همسران بازمانده اعم از زن و مرد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی به شرط داشتن 45 سال سن به بالا برای بانوان و 50 سال سن به بالا برای آقایان به شرط دارا بودن سلامت کامل جسمی و آمادگی لازم ، مجاز به شرکت در مسابقات مقدماتی المپیادهای ورزشی خواهند بود. مدیر کل تامین اجتماعی فارس درادامه به معرفی رشته های ورزشی این المپیاد پرداخت و گفت : رشته های ورزشی بانوان شامل دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا ، بدمینتون و رشته های ورزشی آقایان شامل دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال دستی است. کشاورز در ادامه از علاقه مندان دارای شرایط دعوت کرد حداکثرتا پایان وقت اداری روز سه شنبه 30مهرماه با مراجعه به کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان محل زندگی خویش و ارایه مدارک ورزشی خود نسبت به ثبت نام اقدام کنند . وی در پایان با اشاره به زمانبندی مسابقات مقدماتی و نهایی این المپیاد گفت: مسابقات مقدماتی از اول تا بیستم آبان ماه در شهر شیراز برگزار خواهد شد و نفرات اول  این مسابقات به تفکیک نوع مشارکت کنندگان و جنسیت ، طبق برنامه زمانبندی از 15 آذر ماه لغایت 14دی ماه جهت شرکت در المپیاد کشوری  به شهر های ارومیه، اصفهان، آبادان و بابلسر اعزام خواهند شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تامین اجتماعی جنسیت رشته های ورزشی سازمان تامین اجتماعی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایای بازنشستگی تامین اجتماعی از زبان وکیل بیمه

سازمان تامین اجتماعی به منظور راحتی بیشتر بازنشستگان خود، فرصتی را ایجاد کرده تا ثبت نام بیمه تکمیلی آن‌ها را به صورت آنلاین و بدون نیاز به حضور حضوری انجام دهند. این کار از طریق سایت مخصوصی که برای این منظور تعیین شده ، قابل انجام است.

با این روش، بازنشستگان می‌توانند به راحتی مراحل ثبت نام خود را انجام داده و پس از آن، از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی وضعیت ثبت نام خود را پیگیری کنند. در این مقاله به بررسی چگونگی ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان و شرایط آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

شرایط ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی

برای ثبت نام در بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، تمامی بازنشستگان جدید تامین اجتماعی باید به کانون بازنشستگان استان خود مراجعه کنند. در صورتی که کانون بازنشستگان استان دارای سایت آنلاین باشد، معمولا امکان ثبت نام از طریق این سایت وجود دارد.

 اما لازم به ذکر است که سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی برای هر استان ممکن است متفاوت باشد، بنابراین افراد باید مراحل ثبت نام خود را از طریق سایت کانون بازنشستگان استان خودشان پیگیری کنند.

برخی از شرایط لازم برای ثبت نام در بیمه تکمیلی اجتماعی برای بازنشستگان به شرح زیر است:

بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ با عنوان بیمه آتیه‌سازان حافظ شناخته می‌شود. افرادی که به تازگی بازنشسته شده‌اند، پس از گرفتن حکم بازنشستگی از تامین اجتماعی، مهلت سه ماهه‌ای دارند تا درخواست خود را برای دریافت بیمه تکمیلی ثبت کنند. این افراد، با ثبت نام در بیمه تکمیلی، قادرند حق بیمه خود را ماهانه از درآمد مستمری خود پرداخت نمایند. این امکان برای بازنشستگان وجود دارد که علاوه بر خودشان، افرادی که تحت تکفل آن‌ها قرار دارند را نیز در بیمه تکمیلی خود قرار دهند. برای این کار، ضروری است که بازنشستگان در فرم ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگی، اطلاعات افراد تحت تکفل خود را نیز وارد کرده و سپس فرم را به سازمان ارسال نمایند. همچنین باید توجه داشت که برای ثبت نام در سایت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، لازم است که در زمان تعیین شده، به سایت مراجعه نمایید. زیرا پس از انقضای مهلت ثبت نام، لینک مربوط به ثبت نام از سایت حذف می‌شود. بیمه تکمیلی تامین اجتماعی بازنشستگی، همانطور که از نامش مشخص است به بازنشستگان، افرادی که از کار افتاده‌اند و دریافت کنندگان مستمری اختصاص دارد. اعضای خانواده بازنشستگان و دریافت کنندگان مستمری، اگر دفترچه تامین اجتماعی داشته باشند، امکان استفاده از خدمات این بیمه را دارند. فرزندان دختر بازنشستگان یا مستمری‌بگیران تنها در شرایطی می‌توانند از این بیمه استفاده کنند که مجرد بوده، طلاق گرفته یا همسر خود را از دست داده یا مشغول به کار باشند. در صورتی که فرزندان پسر بازنشستگان و مستمری‌بگیران ازدواج نکرده و در جایی نیز مشغول به کار نشده باشند، همچنان امکان دریافت این بیمه وجود دارد.  انصراف از این بیمه تنها تا سه ماه پس از شروع قرارداد ممکن است. البته در صورتی که هیچ گونه استفادهای از خدمات بیمه‌ نشده باشد. در سه ماه ابتدایی قرارداد با بیمه تامین اجتماعی، فرد می‌تواند افراد تحت تکفل خود را به قرارداد درمانی بیمه تکمیلی اضافه کند.  یکی از شرایط مهم برای این کار، عدم داشتن دفترچه بیمه در سایر موسسات بیمه مانند بیمه سلامت و غیره اس است. اگر از این مراکز دفترچه تهیه کرده باشید، امکان دریافت بیمه تکمیلی تامین اجتماعی وجود ندارد. بنابراین، به جای این کار، می‌توانید به شرکت‌های بیمه دیگر مراجعه کرده و درخواست خود را برای تهیه بیمه انفرادی، خانوادگی یا گروهی ثبت کنید. مدارک لازم برای ثبت نام

برای ثبت ‌نام در بیمه تکمیلی تامین اجتماعی، باید مدارک مورد نیاز را در زمان مشخصی تهیه کنید، در غیر این صورت امکان ثبت ‌نام برای شما وجود ندارد. این محدوده زمانی روی سایت بیمه تامین اجتماعی ذکر می‌شود.

مهم‌ترین مدارکی که باید ارائه دهید عبارتند از:

تکمیل فرم پرسشنامه سلامت کپی پشت و روی شناسنامه کپی پشت و روی کارت ملی کپی صفحه اول دفترچه بیمه پایه چگونگی ثبت نام برای بیمه تکمیلی تامین اجتماعی برای شروع فرآیند ثبت ‌نام در بیمه تکمیلی، ابتدا به وب‌سایت https://kabta.ir/ مراجعه کنید. سپس در بالای صفحه، بر روی گزینه «ثبت ‌نام و انصراف بیمه تکمیلی» کلیک کنید. این کار شما را به صفحه‌ای هدایت می‌کند که در آن مراحل ثبت ‌نام شروع می‌شود. برای ثبت نام در بیمه تکمیلی برای سرپرست و افراد تحت تکفل باید روی لینک مربوط به ثبت نام بیمه تکمیلی کلیک کنید. سپس، اطلاعات مربوط به سرپرست و همچنین افراد تحت تکفل خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، شماره ملی، تاریخ تولد و سایر اطلاعات مورد نیاز است. پس از کامل کردن اطلاعات مورد نیاز، بر روی دکمه «ثبت اطلاعات» کلیک کنید تا اطلاعات وارد شده ذخیره و ثبت شود. در مرحله بعد، پیش‌نمایشی از اطلاعاتی که در مرحله قبل وارد کرده‌اید، به شما نشان داده می‌شود. در این پیش‌نمایش، شما می‌توانید اطلاعات وارد شده را بررسی کرده و اطمینان حاصل کنید که همه اطلاعات صحیح و کامل است. اگر از صحت اطلاعات مطمئن شده‌اید، دکمه «صحت اطلاعات را قبول دارم» را کلیک کنید تا فرآیند ثبت نام تکمیل شود. اما اگر نیاز به تصحیح اطلاعات دارید، می‌توانید بر روی دکمه «بازگشت به فرم ثبت نام» کلیک کنید تا به مرحله ویرایش اطلاعات برگردید و اطلاعات خود را مجدداً تصحیح نمایید.

نکته: بعد از ثبت نهایی، دیگر امکان ثبت نام مجدد یا ویرایش اطلاعات وجود ندارد، بنابراین با دقت اطلاعات خود و افراد تحت تکفل خود را وارد کنید. در این مرحله، فرآیند ثبت ‌نام بیمه تکمیلی، به پایان می‌رسد؛ بنابراین مطمئن شوید که اطلاعات وارد شده کامل و صحیح است تا در آینده به مشکلی برنخورید.

چگونگی پیگیری ثبت ‌نام در بیمه تکمیلی تامین اجتماعی برای پیگیری ثبت ‌نام در بیمه تکمیلی، ابتدا وارد وب‌سایت تأمین اجتماعی شوید. سپس به بخش فیش حقوقی یا حکم حقوقی بروید. در میانه صفحه، بخش خدمات غیرحضوری را پیدا کرده و بر روی گزینه مستمری‌بگیران کلیک کنید. اکنون از لیست خدمات مستمری‌بگیران، روی گزینه فیش یا حکم حقوقی کلیک کنید. پس از دریافت فیش، در صورتی که مراحل ثبت ‌نام به‌ درستی طی شده باشد، قسط‌های مربوطه در فیش درج شده‌اند.

توجه داشته باشید که فقط افرادی که خودشان یا با کمک وکیل آنلاین قبلا ثبت ‌نام خود را انجام داده‌اند، مجاز به پیگیری غیرحضوری ثبت ‌نام خود در سایت تامین اجتماعی هستند. در غیر این صورت، خودتان یا وکیلتان به کانون‌های بازنشستگی مراجعه کرده و از آن‌ها فیش یا حکم حقوقی خود را دریافت کنید.

دیگر خبرها

  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند
  • برنامه روز چهارم مسابقات/ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • مسابقات «اسکای رانینگ» به میزبانی کامیاران برگزار می‌شود
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تعیین تکلیف شد
  • نفرات برتر مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور معرفی شدند
  • برگزاری مسابقات آسیایی بیس‌بال و سافت در تایلند
  • مزایای بازنشستگی تامین اجتماعی از زبان وکیل بیمه