Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@18:45:24 GMT

رمز کارت‌های سوخت تا پایان مهرماه معتبر است

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۱۳۲۳۵

صراط:

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تا پایان مهرماه، افزون بر رمز جاری کارت‌های هوشمند سوخت، ۴ رقم پایانی سمت راست کد ملی شخصی که نامش در پشت کارت سوخت درج شده به عنوان رمز کارت سوخت معتبر خواهد بود.

به نقل از شانا، متن اطلاعیه شماره ۱۰ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به شرح زیر است:

به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند، از امروز چهارشنبه (۱۷ مهرماه) تا پایان روز سه شنبه، ۳۰ مهرماه، چهار رقم آخر سمت راست کد ملی شخصی که نامش در پشت کارت سوخت درج شده است، به عنوان رمز کارت سوخت، افزون بر رمز جاری کارت‌ها در جایگاه‌های عرضه سوخت معتبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنابراین چنانچه مالکان خودرو‌ها به هر دلیلی رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده‌اند، می‌توانند از این امکان برای سوخت‌گیری از طریق کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

شایان ذکر است که هموطنان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکلی در سوخت‌گیری از طریق کارت سوخت، با شماره ۰۹۶۲۷ تماس حاصل کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: رمز کارت سوخت بنزین کارت هوشمند صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ عضو هیات مدیره بنیاد نیکو کاری دست‌های مهربان اصفهان در آئین بزرگداشت ماه جهانی آگاه سازی اوتیسم که در اولین ومجهزترین مدرسه اوتیسم کشور در ناحیه ۳ آموزش وپرورش اصفهان برگزار شد، گفت: درکنار توسعه فضای آموزشی اولین درمانگاه تخصصی اوتیسم با زیربنای ۱۸۰۰ مترمربع تا مهرماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

محمد صافی افزود: برای ساخت این مرکز درمانی بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده است وطبق برآورد‌ها برای تکمیل ساختمان درمانگاه ۱۲۰ میلیارد ریال دیگر هم هزینه خواهد شد.

وی اضافه کرد: با راه اندازی این مرکز بچه‌های اوتیسم تمامی خدمات گفتار درمانی، شنوایی وبینایی سنجی، کار‌های توانبخشی ودندانپزشکی را دریافت خواهند کرد.

دراین مراسم رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: درسطح استان ۵۲۲۰ نفردانش آموز با نیاز آموزشی ویژه دارد که بیش از ۲۵۰ نفر از آنها دانش اموزان اوتیسمی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


روح الله خزایی افزود: برای دانش آموزان اوتیسمی دو مدرسه تخصصی در استان داریم که هردو خیر ساز هستندکه از نظر امکانات وساختمان دراستان وکشور جزو برترین‌ها هستند.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۳ اصفهان هم گفت: ناحیه ۳ آموزش وپرورش ۱۰۲ دانش آموز اوتیسمی دارد که درمدرسه دست‌های مهربان که باحمایت مجمع خیرین مدرسه ساز استان ساخته شده است، مشغول تحصیل هستند.

علیرضا اکبرپور افزود: باتوجه به اینکه ازسایر نقاط استان وحتی استان‌های دیگر هم درخواست پذیرش دانش آموز اوتیسمی داریم به دنبال ساخت یک مدرسه جدید با مشارکت خیران هستیم که موافقت اولیه گرفته شده است.

 



دیگر خبرها

  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند