Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن خیراندیش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این در تیر ماه امسال حذف قبوض کاغذی مصرف گاز به صورت آزمایشی در شهرستان بردسکن اجرا شده و نقاط قوت و ضعف آن بررسی گردید.

وی با بیان اینکه هر شماره تلفن همراه قابلیت ارسال و دریافت اطلاعات چندین اشتراک گاز را دارد اظهار داشت: مشترکین می توانند برای ثبت و تکمیل اطلاعات به صورت غیرحضوری، شماره اشتراک و تلفن خود را به صورت (شماره اشتراک * شماره تلفن) به سامانه ۱۰۰۰۳۷۰۷۴ یا طی تماس با تلفن گویای ۳۷۰۷۴ و ۱۸۹۴ اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: لینک "طرح جمع‌آوری اطلاعات تماس مشترکین گاز" نیز بر روی سایت شرکت گاز خراسان رضوی و شرکت ملی گاز ایران بارگذاری شده و امکان تغییر شماره تلفن همراه دریافت کننده پیامک نیز از طریق مراجعه به سایت شرکت گاز استان فراهم است.

خیراندیش گفت: جمع آوری شماره همراه مشترکین گاز خراسان رضوی از ابتدای مهرماه امسال به صورت حضوری توسط نیروهای بخش پیمانکاری کنتورخوان این شرکت در حال انجام است و بسترهای گوناگون برای تکمیل پرونده و جمع آوری اطلاعات مشترکین و مصرف کنندگان گاز طبیعی فراهم شده است. 

وی هدف از این اقدام را تکریم مشتری، بهره مندی از فناوری های نو، حفظ محیط زیست و صرفه جویی در هزینه ها اعلام کرد و افزود: مشارکت مردم در اجرای موفق این طرح موجب صرفه جویی هنگفت در هزینه های کشور می شود.

وی ادامه داد: شهروندان می توانند برای دریافت پاسخ سوالات خود درباره چگونگی اجرای این طرح در خراسان رضوی با شماره ۳۷۰۷۴ مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز استان تماس حاصل کنند.

شرکت گاز خراسان رضوی ۲ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۳۵۶ مشترک دارد که از این تعداد یک میلیون و ۸۰۱ هزار و ۸۱۳ مشترک شهری و ۴۸۹ هزار و ۵۴۳ مشترک روستایی هستند.

۷۵۰۷/۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان رضوی قبض کاغذی شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۱۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف ۱.۹ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از مصرف یک میلیارد و ۹۴۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رحمان محمودی با اعلام این خبر در آئین تکریم و معارفه رئیس شرکت گاز شهرستان سرایان اظهار داشت: طی سال 1402 در بخش‌های مختلف در استان بالغ بر یک میلیارد و 946 میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف شد که نسبت به سال 1401 شاهد افزایش مصرف 5 درصدی بودیم.

وی با بیان این‌که بخش نیروگاهی استان سال گذشته 736 میلیون مترمکعب گاز مصرف داشته است، افزود: این میزان مصرف نسبت به سال 1401 حدود 4  درصد افزایش داشته است که دلیل آن مصرف بالای برق در فصل تابستان و افزایش تحویل گاز به نیروگاه های برق استان بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اعلام مصرف 827 میلیون مترمکعب گاز طبیعی توسط مشترکین خانگی-تجاری-عمومی و صنایع غیر عمده استان افزود:  مصرف گاز طبیعی در این بخش نسبت به سال 1401 حدود 3 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: همچنین در بخش‌های سیمان و فولاد به ترتیب 120 میلیون و 203 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در استان مصرف شده و میزان گاز تحویلی به جایگاه های سوخت استان نیز برابر با 60 میلیون متر مکعب بوده است.

محمودی ضمن تقدیر از همراهی مشترکین در دوران افت فشار گاز در زمستان سال گذشته یادآور شد: خوشبختانه با همراهی مشترکین و تلاش همکاران در دوران بی‌سابقه برودت سنگین هوا و افت فشار شاهد قطعی گاز در استان نبودیم.

بهره‌برداری از خط تقویتی گازرسانی دوست‌آباد به زنگویی

فرماندار سرایان نیز اقدامات عمرانی دولت سیزدهم را بی‌نظیر دانست و گفت: اقدامات دولت مردمی را وقتی مرور می کنیم کارهای بی نظیری در سطح ملی، استانی و شهرستانی انجام گرفته است.

سیدیاسر رضوی افزود: اگر بخواهیم به بخشی از فعالیت های دولت که به همت شرکت گاز شهرستان طی 30 ماه اخیر اشاره کنیم، اجرای 67 پروژه با اعتبار 72 میلیارد تومان طی این ایام محقق شده است.

وی به خط تقویتی گازرسانی دوست آباد به زنگویی و نقش مهم آن در تقویت گازرسانی به شهر سرایان اشاره و بیان کرد: این پروژه عظیم و مهم با اعتبار 75 میلیارد تومان تقریبا تکمیل شده است و تست‌های نهایی در حال انجام است که به زودی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح می‌شوند.

فرماندار سرایان گازرسانی به 21 روستا، 12 واحد صنعتی، پروژه 15 هکتاری طرح نهضت ملی مسکن سرایان و مجتمع گاوداران سرایان از اهم اقدامات حوزه گازرسانی طی سالیان اخیر برشمرد.

رضوی خاطرنشان کرد: هر کدام از این موضوعات زمان بر و هزینه بر برای دولت بوده است ولی اطلاع رسانی مناسبی انجام نگرفته و حجم زیادی از هجمه‌های رسانه‌ای علیه دولت به همین دلیل است و باید اقدامات مهم نظام برای مردم به صورت مکرر بازگو و تشریح شود تا مردم از خدمت رسانی‌ها آگاه شوند تا زمینه نشاط و امیدآفرینی به جامعه تزریق شود.

در این مراسم که بخشداران، رؤسای شورای اسلامی شهرهای سرایان و آیسک، رئیس شورای اسلامی شهرستان، شهرداران و مسئولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند  یداله کامل به عنوان رئیس جدید شرکت گاز سرایان معرفی شد.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند برق در خراسان رضوی
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند
  • ۳۹ میلیون لیتر نفت‌گاز بین کشاورزان غرب خراسان رضوی توزیع شد
  • مصرف ۱.۹ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
  • کشف و ضبط ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در کمتر از یک ماه در خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی